منبع عالي براي مقالات ابزار سئو منبع عالي براي مقالات ابزار سئو .

منبع عالي براي مقالات ابزار سئو

معرفي 4 ابزار سئو براي سايت وردپرسي


ابزارهاي بهينه سازي ابزار سئو   وبسايت مدام موردنياز مي باشند. هر چندين مي بايست درخصوص بهينه سازي وب سايت داده ها متعددي داشته باشيم البته ابزارهايي نيز براي بهبود كيفيت بهينه سازي و ريلكس‌خيس كردن اين عمل نياز مي باشند كه بتوان چك وب سايت را سهل و آسان‌خيس كرد. اين پلاگين‌ها داده ها كافي درخصوص كلمه ها كليدي و دكورا سيون آن ها در متن را به اطلاع مخاطب ميرسانند. همينطور ابزارهاي بهينه سازي داخلي، نظارت پيوند‌ها و بك لينك و پيوند‌ها، بررسي كاوش و … تمامي جزو ابزارهايي ميباشند كه به امداد پلاگين‌هاي seo قادر است به استفاده كننده امداد شاياني نمايند. ابزار آناليز seo روند محتوا گذاري در وبسايت را هم سريع‌خيس مي‌نمايد و از اين شيوه مي‌قدرت در وقت نيز صرفه‌جويي كرد. با ما همدم باشيد تا 4 تا از شايسته ترين پلاگين‌هاي seo وب سايت را به شما معرفي كنيم.

پلاگين Interlinks Manager و ابزار seo گوگل
استراتژي‌هاي بهينه سازي مختلف مي باشند و يكي‌از مهمترين آنها، لينك و پيوند‌هاي داخلي مي باشند، اين لينك و پيوند‌ها وقتي كارآمد و مؤثر ميباشند كه ساختار صحيحي داشته باشند. در‌صورتي‌كه لينك و پيوند‌هاي داخلي متعددي بايستي در وب سايت خويش ساخت و ساز فرماييد، ممكن ميباشد اين فعاليت چندان برايتان شل نباشد و بازه متعددي از شما بگيرد.

پلاگين مدير لينك و پيوند‌هاي داخلي يا اين كه Interlinks Manager درين راستا به شما ياري شاياني مي‌نمايد تا پيوند‌ها را به طور اتومات براي اينترنت‌وبسايت خويش توليد نماييد. اين پلاگين بر روي ورد پرس نصب مي شود.

مقاله ها داراي ربط
16 طرز موءثر براي ارتقا سرعت وبسايت وردپرسي
براي فعال سازي يك اينترنت‌وب سايت وردپرسي چه پيش‌نيازهايي مورد نياز ميباشد؟
البته اين پلاگين چه‌گونه عمل مي‌نمايد؟ پلاگين Interlinks Manager لينك و پيوند‌هاي داخلي را به طور هوشمندانه ساخت مي‌نمايد و مطالبي داراي ربط را به همديگر پيوند ميدهد. از اين رو مخاطب زماني كه به سايتتان وارد مي شود، مدت بيشتري مشغول محتواهاي متفاوت ميشود. اين پروسه به خصوص وقتي كه از اولِ محتوا گذاري در تارنما پيوند دهي را رعايت نكرده‌ايد به شدت گزينه نيازتان ميباشد.

تجهيزات متعددي در پلاگين Interlinks Manager وجود دارااست كه مشتمل بر مورد ها پايين ميباشند:

interlinks-manager

پيوند‌هاي داخلي را محاسبه مي‌نمايد و تعداد بازديد لينك و پيوند‌ها، تعداد پيوند‌هاي داخلي و حالت با صرفه پيوند‌هاي داخلي را به سمع و نظر شما ميرساند.
اين ابزار بهينه سازي مقالاتي كه مربوط به نوشته‌هاي شما ميباشند را پيدا مي‌نمايد و نيازي وجود ندارد آنها را به طور دستي و در هنگامي طولاني كاوش فرماييد.
ساخت‌و‌ساز پيوند‌هاي داخلي به طور اتومات در‌اين نوع ابزار seo گوگل قابل اجرا ميباشد. به طور خود كار لغت ها معين گرديده‌اي مانند كلمه ها كليدي، به پيوند‌هاي داخلي تبديل مي گردند و با ساخت اين پيوند‌ها رابطه دربين صفحه هاي بيشتر گرديده و فروش بيشتري در وبسايت‌هاي فروشگاهي و تبليغاتي رقم مي خورد.
رديابي پيوند‌هاي ساخت و ساز گرديده نيز به وسيله پلاگين رئيس لينك و پيوند‌هاي داخلي انجام مي گيرد. تك‌تك كليك‌هايي كه مخاطبان و بازديدكنندگان بر روي لينك و پيوند‌هاي داخلي داشته‌اند، به امداد اين پلاگين قابل دستيابي ميباشد. اين ابزار به شما امداد مي‌نمايد تا بفهميد كدام مطالب بيشتر آيتم اعتنا بازديدكنندگان مي باشند و بتوانيد در آن مورد بيشتر و مؤثرتر فعاليت فرماييد.
به امداد Interlinks Manager مي‌قدرت خروجي از CSV را به طور يك فولدر انجام بخشيد. مجموع كارهايي كه پيش از اينً بيان شد و آمار مرتبط با آنها به طور يك پوشه با فرمت CSV قابل استخراج و بررسي در قابل انعطاف‌افزارهاي گوناگون ميباشد.
به عبارتي‌طور كه ميبينيد به ياري اين ابزار چك بهينه سازي تارنما به راحتي مي توانيد وب سايت خويش را سئو نمائيد و درصد اعظمي از عمل‌هاي مرتبط با بهينه سازي را ريلكس‌خيس انجام دهيد تا به هدف ها خويش در فروش و بازاريابي برسيد.


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۰:۰۳ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

ارتقاء درجه تارنما در موتورهاي جستجو گر

ارتقاء درجه تارنما در موتورهاي جستجو گر
با دقت بر لغات و كلمه ها ابزار سئو  كليدي مربوط به زمينه صفحه ها سايت ارتقا پيدا خواهد كرد. بدين مبحث seo تارنما براي موتورهاي كاوش گر يا اين كه بهينه سازي گفته ميگردد و به يوزرها وقتي كه عبارات كليدي را در موتورهاي جستجو گر كاوش مي نمايند، ياري مي نمايد. يادمان باشد لغات وعبارات كليدي كه نتيجه ها گردباد مغزي ماست بايستي به عبارتي هايي باشد كه يوزرها كاوش مي نمايند.
به چنگ آوردن لينك و پيوند
به چنگ آوردن لينك و پيوند هاي مربوط به عمل تارنما كسب و فعاليت شما بسيار در ارتقاء ترافيك وبسايت اهميت دارااست، اما پيوند هاي بايستي از اينترنت سايتهاي داراي ربط داراي اعتبار باشد تا سبب ارتقاء ترافيك تارنما گردد.
ميتوانيد از لينك و پيوند هاي متني، بنر هاي تبليغي و ... به كارگيري نماييد.
به كارگيري بيش تر از حد از طريق هاي پيوند بيلدينگ و تبادل پيوند دو طرفه از طرف گوگل وبمستر تولز و مقررات گوگل نفي شده‌است.
به كارگيري از رسانه هاي اجتماعي
داده ها و محتواي تارنما خويش را در شبكه هاي مردمي پست فرماييد، خيلي زود مي‌بينيد كه افرادي ميباشند كه شمارا دنبال خواهند كرد. فالو و اشتراك گذاري مطالب با ديگر يوزرها سبب ساز مي‌شود تا آن ها نيز شما‌را فالو نمايند. شبكه‌هاي‌مردمي خويش را مدام بروز نگاه داريد و مدت مطلوب و معيني را براي اشتراك گذاري مطالب خويش در لحاظ بگيريد. به يوزرها اذن دهيد تا در زمينه‌ي محتواي شما به مشاجره بپردازند، سوال ها را جواب دهيد. اينكار شما‌را در شرايط خير و خوبي قرار خواهد اعطا كرد و بسيار استراتژي پيروزي آميزي خواهد بود.
تبليغات فرمائيد
بغير از لينك و پيوند بيلدينگ، رويكرد هاي ديگري براي ارتقا ترافيك تارنما وجود دارااست. يك سري ساعت تصور كنيد و ملاحظه كنيد چه راه و روش هايي براي اينكه پيوند تارنما خويش را در معرض رويت كرد ديگرافراد قرار بدهيد وجود دارااست. به عنوان مثال
در‌صورتي‌كه دارايي اي براي هزينه در لحاظ گرفته ايد – از طريق پرداخت كليكي در گوگل، بينگ، ياهو و فيسبوك استعمال فرماييد.
كارت ويزيت خويش را از روش لينكدين و يا اين كه بصورت فيزيكي در ملاقات هاي خويش ارائه دهيد.
در كلوب هاي اهل ايران مانند كلوب دات كام و در انجمن هاي مذاكره گوگل پلاس كمپاني فرمائيد.
در انجمن ها و جاي هاي گفتمان به سوال ها جواب دهيد و همانگونه هم پرسش بپرسيد و جواب بگيريد، اما فراموش نكنيد كه امضاي معرفي وبسايت خويش را در پاورقي يا اين كه به عبارتي Signature قرار دهيد.
شكيبا باشيد
موتورهاي كاوشگر تارنما هاي نو را مقطع هنگامي ارتفاع ميكشد تا فهرست نمايند. براي اينكه مجموع محتواي صفحه هاي سايت شما ايندكس گردد يه خرده شكيبا باشيد. تمامي اين موردها را براي ارتقاء ترافيك تارنما خويش در به كار گيري فرماييد: توييتر، ساخت‌و‌ساز يك وب لاگ در خدمت هاي وب لاگ دهي داراي اعتبار اهل ايران و يا اين كه فرنگي، چت روم ها، فروم ها، شبكه هاي ويديويي مثل آپارات و يوتيوب، فيسبوك و گوگل پلاس


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۴:۲۲ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

با 5 ابزار سئو اشنا شويم


SERPerator :
همانطوركه مي‌دانيد نتيجه ها كاوش متعلق ابزار سئو  به جاي جغرافيايي (مانند فست فود، شيريني فروشي و كسب و شغل هاي محلي) و دستگاه هاي (تلفن همراه و دسكتاپ) گوناگون بسيار گوناگون ميباشد و ابزار فوق العاده SERPerator قابليت و امكان نظارت نتيجه ها جستجوي گوگل در موقعيت هاي متفاوت را در دست شما قرار مي‌دهد. به عبارت ديگر شما قوي خواهيد بود تا صفحه ها كاوش را در فريم يك تلفن همراه خاص در جاي‌جاي از جهان ملاحظه كنيد !

شايسته ترين و ديدني ترين خصوصيت ابزار SERPerator مقايسه ظاهري صفحه ها نتيجه ها گوگل در دو موبايل تلفن همراه متعدد ميباشد.

 

 

14- Scream Frog :
اشتباهات فني سئوي خويش را درچند ثانيه حل فرماييد !

در واقعيت روبرو شدن با ايرادات فني سئوي وب سايت خيلي عذاب آور ميباشد، البته اين ابزار چالاك خزنده هايي همچون گوگل دارااست كه مجموع تارنما شما‌را رَصَد كرده و مشكلاتي نظير خطاهاي HTTP، رندرهاي لهجه جاوا اسكريپت، باگ هاي HTML و ارورهاي خزنده ها را به شما گزارش مي نمايد.

همانگونه كه مي‌دانيد الگوريتم هاي گوگل از محتواي تكراري به هيچ وجهً خوشش نمي آيد، به همين برهان با به كارگيري از ابزار Scream Frog توانمند خواهيد بود صفحه ها دربردارنده محتواي تكراري در وب سايت خويش را شل شناسايي فرماييد.

 

 

15- Google Analytics :
تعامل يوزرها با وب سايت خويش را ملاحظه كنيد !

گوگل اناليتيكس تنهاً يك ابزار بهينه سازي محسوب نميشود البته آوردن اسم آن درين مقاله خالي از لطف وجود ندارد. داده ها اين نرم افزار به شما نشان مي‌دهد كه سئوي صفحه ها تارنما در چه وضعيتي جاي‌دارد؛ اطلاعاتي از قبيل :

ترافيك ارگانيك
نرخ پريدن (Bounce Rate)
منابع ترافيك
مقطع ماندن يوزرها در تارنما
سرعت صفحه ها
بارزترين خصوصيت گوگل آناليتيكس سازش و مخلوط با اپليكيشن سرچ گوگل كنسول ميباشد كه در اينصورت قدرتمندتر نيز گردد؛ به نحوي كه با پيوند كردن حساب هاي Google Analytics و Google Search Console امكان هايي نظير معيار نرخ كليك (CTR)، لغت ها كليدي گزينه استعمال يوزرها براي يافت كردن سايت و غيره در دسترس شما قرار ميگيرد.

 

 

16- Keys4Up :
فهرستي از كليد كلمه هاي به كارگيري نشده در دستان شما خواهد بود !

ابزار Keys4Up از يك الگوريتم مخصوص براي ايجاد عبارات كليدي جانبي به كارگيري مي نمايد؛ مثلا در شرايطي‌كه شما عبارت بازاريابي محتوايي را در آن جتستجو فرمائيد تنها كلمه ها هم خانواده را به شما توصيه نمي دهد بلكه عباراتي كه يوزرها بيشترين تعامل را با آنان داشته اند نيز در مشت شما قرار ميدهد.

يكي نقاط ضعف اين ابزار اين ميباشد كه قابليت و امكان مشاهده تعداد جستجوي يوزرها براي شما مهيا وجود ندارد، البته توانمند خواهيد بود كليدواژه هاي متبوع را به يك فولدر CSV تبديل كرده و بعد از آپلود در ابزارهاي ديگر بهينه سازي، از ترازو بازديد ماهانه هريك آگاه گرديد.

 

Keys4Up

 

 


17- Yoast WordPress Plugin :
شايسته ترين ابزار seo براي وردپرس…

در‌حالتي كه تارنما خويش را بر روي سيستم مدير محتواي وردپرس فعال‌سازي نموده ايد، ابزار Yoast شايسته ترين مورد براي شما به حساب آورده مي شود. اين ابزار يكي قدرتمندترين افزونه هاي بهينه سازي ميباشد كه به طور بدون پول در مشت وبمسترها جاي دارد. از خصوصيت شاخص ابزار Yoast مي شود به ساخت و ساز خودكار نقشه وب سايت XML اشاره نمود كه‌اين قابليت و امكان را به گوگل و ديگر مرورگرهاي اينترنتي ميدهد تا به راحتي به باطن صفحه ها تارنما شما وارد شوند و محتواي آنها‌را ايندكس نمايند.

علاوه براين به ياري ابزار Yoast ديگر نياز وجود ندارد بعداز وارد كردن صفحه ها نو، نقشه تارنما را مجدد سرهم بندي فرمائيد و اين ابزار به طور خود كار نقشه وبسايت را بروز رساني خواهد كرد.


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۰:۲۳ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

گوگل آناليتيكس چه كاربردهاي ديگري براي سايت من دارد؟


با به كار گيري از Google Analytics مي توانيد  ابزار سئو  به سادگي موردها ذيل را تحليل كرده و بهبود اعطا كرد:

پيگيري و كاهش بانس ريت
پيگيري مشتريان و ارتقا نرخ تبديل مشتري
رهگيري (به انگليسي: tracking) روي تارنما
پيگيري همگي كمپين‌هاي تبليغاتي وبسايت
خلق و خوي يوزرها وبسايت (براي مثال كدام صفحه هاي را بيشتر دوست دارا‌هستند يا اين كه چه عباراتي را در تارنما شما كاوش مي‌نمايند)
پيگيري و گردآوري داده ها از وب
ترافيك ورودي وب سايت
گوگل آناليتيكس از آن ابزارهايي وجود ندارد كه فعاليت كردن با آن براي همگي بي آلايش باشد، در واقع ابزاريست كه صرفا فن‌اي‌ها از آن استعمال مي‌نمايند. وقت آن رسيده شما هم جزو رشته‌اي‌ها باشيد.

چطور سايتم را به گوگل آناليتيكس وصل كنم؟
براي اتصال وب سايت‌تان به گوگل آناليتيكس چندين مرحله بي آلايش پيش روي شماست:

يك اكانت كاربري جيميل بسازيد. (در شرايطي كه از گذشته اكانت كاربري داريد كه چه بهتر، مي توانيد از به عبارتي به كار گيري نمائيد، تنها اعتنا فرمائيد بايستي به اكانت جيميلي كه به كارگيري ميكنيد دسترسي داشته باشيد.)
با ورود به Google Analytics و كليك روي قسمت start for free و آيتم Sign up وارد يك فرم ميشويد.
نام نويسي حساب گوگل
در‌اين فرم كل داده ها مرتبط با سايتي كه قرار ميباشد به گوگل آناليتيكس متصل خواهد شد را وارد فرماييد. (نكته قابل توجه در‌اين نصيب اين ميباشد كه چنانچه نشاني وبسايت شما با www استارت مي‌گردد قطعا آن را بنويسيد.)
فرم نام نويسي گوگل آناليتيكس
با كامل شدن مورد ها فرم يك كد رهگيري در قالب Tracking ID در اختيارتان قرار مي گيرد. اين كد تاييد كننده اعتبار مالكيت اينترنت سايتي ميباشد كه آن را براي بررسي به گوگل آناليتيكس متصل ميكنيد.
tracking id گوگل آناليتيكس
براي به دست آوردن اين تاييد و شناسايي تارنما‌تان بوسيله گوگل دو رويه پيش روي شماست:
1) در صورتي فن‌اي مي باشيد و وبسايت‌تان وردپرسي ميباشد فقط كافيست آن كد را در هدر و فوتر وبسايت خويش قرار دهيد.
2)در صورتيكه نمي‌دانيد اين كد را دقيقا بايستي كجا وارد فرماييد مي توانيد از پلاگين‌هاي اختصاصي اين عمل استعمال نمائيد. پلاگين‌هاي مختلفي دراين مورد در دسترس مي باشند ولي توصيه ما پلاگين Google Analytics Dashboard Plugin for WordPress by MonsterInsights ميباشد.
ابزار google analytics dashboard plugin for wordpress by monsterlsights
اين پلاگين تجهيزات بيشتري نسبت به بقيه پلاگين‌ها در اين مورد دارااست. ما تا قبل از اين شيوه نصب پلاگين وردپرس MonsterInsights را توضيح داديم.
وبسايت‌تان را براي ارزيابي تعيين نماييد و از تجهيزات گوگل آناليتيكس لذت ببريد. (ما پيش از اين در يكي مقالاتمان كل تجهيزات ابزار گوگل آناليتيكس را موي به موي تحليل كرده ايم. نگاهي هم به آن بياندازيد مطمئن باشيد خسارت نمي كنيد.)


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۹:۰۷ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

ابزار سئو و بررسي آن


مسدود سازي بوسيله فولدر ابزار سئو  روبوتس [Disallowed by robots.txt]

URL هايي كه در يك فولدر robots.txt [🤖] قرار مي گيرند بوسيله گوگل ايندكس نخواهند شد، آناليز فرماييد كه به نادرست صفحه هاي وبسايت شما در‌اين فولدر وجود نداشته باشند.

۵- متا نوفالو [Meta nofollow pages]
كد نوفالو [🛑] كه در بخش تحت مثال اي از آن را قرار داده ايم به موتور كاوش ميگويند كليه لينك و پيوند هاي باطن اين كاغذ چه داخلي و چه فرنگي نبايد دنبال شوند و در مرتبه بندي گوگل نيز نبايد گزينه به كارگيري قرار بگيرند:


۶- پيوند نامعتبر [HTTPS page has internal links to HTTP]
SSL يكي‌از فاكتورهاي تاثير گذار در بهينه سازي ميباشد ما پيش از اين در تاثير SSL بر بهينه سازي [🔒] به‌اين مورد اشاره كرده ايم. يكي عواملي كه قادر است به seo زخم وارد نمايد لينك و پيوند دادن به صفحه هاي HTTP از ورقه HTTPS ميباشد. مطمئن گرديد لينك و پيوند هاي داخلي تارنما به صفحه هاي HTTPS پيوند باشند خير HTTP.

۷- سرعت بارگذاري زير [Low Page Speed]
فاكتور هاي درجه بندي گوگل نادر نيستند البته يكي آنان كه گوگل به صراحت در رابطه تاثير آن بر بهينه سازي اغراق نموده است ذيل بودن سرعت بار گذاري وب سايت [🏎️] ميباشد.

۸- لينك و پيوند هاي شكسته [Broken Links]
لينك و پيوند هاي شكسته برهان پنالتي گوگل [⚽] و صعود به كاغذ پايان گوگل مي‌باشند. بستگي دارااست تا با چه سطح علم به مسئله نگاه نمائيد.

فرض نمائيد وارد يك رستوران گرديده ايد و يك منو براي پيشنهاد طعام در جلوي شما قرار داده شده‌است شما غذاي آيتم نظرتان را تعيين مي‌كنيد البته به هر دليلي قابليت و امكان سرو آن بوسيله رستوران نيست.

در دنياي اينترنت نيز مسئله همچنين ميباشد فرض نماييد در رابطه يك موتور سيكلت نوشته ي علمي اي ضخيم و كارآمد منتشر كرده و به وبسايت قانوني بيابان لينكي مي دهيد البته به هر دليلي تارنما از دسترس بيرون ميشود در اينجا پيوند به وبسايت بيابان پيوند شكسته [⛓️] ميباشد.

۹- وبسايت مپ [Sitemap]
وبسايت مپ به انگليسي Sitemap يك پوشه پويا ميباشد كه از روش آن لينك و پيوند صفحه هاي وبسايت براي ايندكس [💾] به موتورهاي كاوش معرفي ميشود.

وب سايت مپ نشاني صفحه ها اينترنت را در دست خزنده هاي موتور كاوش [🕷️] قرار ميدهد. خزنده موتور كاوش بوسيله وبسايت مپ قادر است به صفحه هاي وبسايت دسترسي پيدا نمايد.

۱۰- آزمايش گوشي فرندلي [Mobile-friendly]
در ۲۰۲۰ بيش تر از ۶۰ درصد از كاوش هاي انجام به وسيله تلفن همراه بوده حتي گوگل قصد داراست تا سال ۲۰۲۱ وبسايت هايي كه براي ورژن گوشي باصرفه نشده اند را ايندكس نكند!


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۲:۲۷ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

معرفي ابزارهاي خوب بررسي سئو


تحليل شرايط HTTP تارنما و تبديل آن به https
HTTP پروتكلي ميباشد كه براي   ابزار سئو  ساخت‌و‌ساز رابطه، اخذ، و ارسال اطلاعات دربين سرور و كلاينت به كار گيري مي گردد. وقتي كه با به كار گيري از HTTP برگه وبسايت خويش را مرور مي‌كنيد و با هر نشاني URL كه از روش مرورگر خويش از سرور تارنما هاي مختلف درخواست مي‌كنيم كدهايي در دور‌نما مرورگر ما و سرور انتقال ميابد كه آن ها به عبارتي كدهاي موقعيت HTTP مي باشند. قطعا از اپ نويس خويش بخواهيد شرايط وب سايت را از http به https تغيير تحول دهد.
زمانيكه شما به سايت هاي ديگر لينك و پيوند ميدهيد همين قضيه منجر مي گردد كه كاربراني كه به آن وبسايت ها ورود كرده اند با كليك بر روي لينك و پيوند شما به وبسايت شما وارد شوند و همين قضيه سبب ساز ترافيك بيشتر در وب سايت شما مي‌شود كه در‌اين نوع ترافيك در تارنما شمارا Referral Traffic ميگويند. براي اينكه با Referral Traffic بيشتر آشنا گرديد مي‌توانيد مقاله مرتبط با Referral Traffic چه ميباشد را مطالعه نماييد.

چك پيوند هاي تارنما
براي اينكه بتوانيد نظارت بهينه سازي وب سايت خويش را با برد انجام دهيد و يك تارنما ماهر داشته باشيد كاري كه بايستي انجام دهيد اين ميباشد كه لينك و پيوند هايي كه از وبسايت هاي ديگر اخذ مي‌كنيد و يا اين كه پيوند هايي كه خودتان به وب سايت خودتان مي دهيد را محاسبه نمائيد تا از لينك و پيوند هاي موءثر و صحيح در مطالب خويش به كار گيري كرده باشيد. در واقعيت يكي‌از ابزارهايي كه به شما امداد مي نمايد تا seo تارنما خويش را به صحت رئيس نمائيد چك پيوند هاي وب سايت ميباشد.

نظارت بهينه سازي وبسايت
بررسي seo وبسايت
تحليل seo
نظارت و نظارت ساختار وبسايت يك كدام از رويه هاي جذب بازديد كننده براي سايت ميباشد.

يك كدام از مورد ها اصلي و تاثير گذاردر عملكرد تارنما ، به كارگيري از كلمه و واژه كليدي مطلوب ميباشد. در لحاظ به دست آوردن پيشنهادات گوگل براي عبارات كليدي ، اينكه در هنگام كاوش، يوزرها چه كلماتي را كاوش مي نمايند؟ و ... . توضيحات بيشتر درباره ي مقاله واژه كليدي را مي‌توانيد در قسمت يادگرفتن seo مطالعه نمائيد.

 

معرفي ابزارهاي خوب تحليل seo
برخي مواقع ، بروزرساني‌ هايي كه گوگل انجام ميدهد، نرم افزار‌ريزي‌هاي سئوكار ها و بازاريابان را بهم مي‌ريزد.
ما وب سايت ها ، ابزارها و تجهيزات جديدي را براي seo معرفي مي‌كنيم، تا بتوانيد راحتتر بر طبق المان‌هاي متبوع گوگل و به شيوه هايي كه گوگل تارنما شمارا تحليل مي‌نمايد، آنرا آناليز و نظارت فرماييد.
همينطور ما از alexa ، ahref ، majestic و بقيه وبسايت ها و ابزارهاي موءثر ارزيابي بهينه سازي حساب پريميوم داريم و قابليت و امكان نظارت seo وب سايت هاي متعدد نيز براي ما مهيا مي‌باشد.


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۱:۰۷ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

با دو ابزار خوب سئو آشنا شويد


گوگل ترندز:
Google Trends

كسب و شغل هاي متعددي مي‌باشند كه بعضا از لغات كليدي ابزار سئو آن‌ها به طور فصلي و يا اين كه در زمان هاي خاصي پرجستجو مي گردند. پي بردن اين لغت ها كليدي مي‌تواند سبب خواهد شد وقتي كه رقباي آنان بي ملاحظه مي‌باشند، آن‌ها در آن لغت ها جايگاه بهتري كسب نمايند و در آن مدت يا اين كه فصل فايده بيشتري از آن واژه و كلمه كليدي داشته باشند.

به همين خيال بازهم كمپاني گوگل ابزار ديگري را براي درك كردن لغت ها كليدي ترند و پرجستجو معرفي نموده است كه مي‌توانيد به امداد آن، شايسته ترين كلمه ها را براي مدت هاي متعدد پيدا فرماييد و روي آن تمركز بيشتري داشته باشيد.

تصوير گوگل ترندز
براي مثال فرض نماييد شما مي‌خواهيد بدانيد آيا حال حاضر خريد جامه زمستاني كاوش مي‌شود يا اين كه نه. در موقعيت معمولي شايد داده ها خاصي از اين مسئله نداشته باشيد البته با به كارگيري از گوگل ترندز، به راحتي مي‌توانيد به معيار جستجوي لغات كليدي در فصل ها و بازه زماني هاي گوناگون دسترسي داشته باشيد.

همينطور از اين ابزار ميتوانيد براي مقايسه دو كلمه و واژه كليدي هم به كار گيري فرمائيد.

از جمله شما ميخواهيد بدانيد واژه بازاريابي اينترنتي بيشتر كاوش ميشود يا اين كه يادگرفتن بازاريابي اينترنتي، به راحتي ميتوانيد اين لغات را در ابزار گوگل ترندز وارد نمائيد و آمارهاي اين دو كلمه و واژه را باهم مقايسه فرماييد تا شايسته ترين كلمه و واژه كليدي را گزينش نمائيد.

پس سفارش ميكنيم به طبع براي تعيين لغات كليدي مطلوب خيس، از ابزار گوگل ترندز استعمال فرمائيد تا كلماتي را گزينش نماييد كه معيار جستجوي آنان بيشتر ميباشد و ريلكس خيس مي‌توانيد از روش آن ها درآمدزايي فرمائيد.

گوگل كيورد پلنر Google Keyword Planner
4- گوگل كيورد پلنر:
Google Keyword Planner

در باب قبل گفتيم كه شما ميتوانيد لغات كليدي پرجستجو را با به كارگيري از ابزار گوگل ترندز پيدا فرمائيد.

هم اكنون برايتان يك ابزار ديدني خيس داريم، شما مي‌توانيد با به كارگيري از ابزار گوگل كيورد پلنر(Google Keyword Planner)، لغات كليدي متعدد را با آماري با جزييات بيشتر درخصوص ترازو جستجوي ماهانه آن‌ها نظارت نمائيد و به راحتي اين لغات را براي مقاله ها وب سايت خودتان و صفحه ها به كارگيري نماييد.

مسئله ديدني خيس اينكه هنگامي شما عبارات مختلفي را در گوگل كيورد پلنر كاوش فرماييد، اين ابزار به طور اتوماتيك عبارات كليدي شبيه را به شما توصيه ميدهد و مي‌توانيد با به كارگيري از اين پيشنهادها، عبارات كليدي بيشتري را پيدا فرمائيد و روي آن‌ها تمركز نماييد.

ولي بايستي بدانيد كه‌اين ابزار مرتبط با تبليغات گوگل ميباشد و درصورتي كه ميخواهيد از آن به كارگيري فرماييد، بايستي يك پنل تبليغات ادوردز فعال داشته باشيد و در آن يك توشه تبليغ انجام داده باشيد تا بتوانيد به آمارهاي اصلي كيورد پلنر دسترسي بي نقص داشته باشيد.


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۴:۲۹ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

چند ابزار مهم در دنياي سئو


Google Webmaster Tools
خوشبختانه گوگل خدمت‌هاي ابزار سئو رايگاني هم براي وبمستران در حيث گرفته ميباشد. گوگل وبمستر تولز يكي‌از خدمت‌هاي بدون‌پول گوگل براي مدير و تجزيه و آناليز وبسايت‌هاست. اين ابزار بهينه سازي از اين جهت كه به وسيله غول موتورهاي كاوش يعني گوگل اداره مي‌گردد، داده ها به‌مراتب گرانبها‌تري در چنگ شما وبمستران قرار ميدهد.
با به كار گيري از اين داده ها كه از طرف گوگل درباره‌ي وبسايت و كوشش آن در فهرست نتيجه ها كاوش ارائه ميگردد ميتوانيد از ايرادات و مانع ها ظواهر شدن در درجه‌هاي برتر فهرست حاصل تدبير يافته و نسبت به رفع آن ها مبادرت نمائيد. اين داده ها عبارت‌اند از:

دسترسي يا اين كه عدم دسترسي گوگل به محتواي وبسايت
كشف و حذف بدافزارها و خطاها اسپم
تدبير از دوستداشتني‌ترين كليدواژه‌هايي كه در سايتتان به‌كاربرده‌ايد
درايت از كليدواژه‌هايي كه بيشترين ترافيك را به سايتتان وارد مي‌نمايند
محاسبه كوشش وبسايت بر روي موبايل‌هاي موبايل و تبلت
ضمنا، از آن جا كه اين خدمت وابسته به گوگل ميباشد، امكاني براي برقراري رابطه دربين مديران تارنما‌ها و گوگل را توليد مي‌نمايد؛ درين راستا شما با به كار گيري از گوگل وبمستر تولز ميتوانيد كارها تحت را انجام دهيد:

تثبيت صفحه هاي و پست‌هاي تازه براي اينكه زودتر به وسيله خزنده‌ها آناليز شوند
حذف محتوايي كه نمي خواهيد يوزرها به آن دسترسي داشته باشند
تصحيح تارنما سواي ساخت گونه هاي به ظاهر وبسايت در صفحه ها حاصل كاوش
SEMRush
SEMRush بيشتر براي مدير كمپين‌هاي بازاريابي مطلوب ميباشد. در شرايطي‌كه قصد داريد به تعداد كليك‌ها، نمودار تاريخي، API ها و گزارش كارايي كمپين‌ها، كليدواژه‌ها و كانال‌هاي اجتماعي دسترسي داشته باشيد، به كارگيري از اين ابزار را به شما توصيه ميكنيم.
SEMRush علاوه بر اينكه يك ابزار seo ميباشد، ابزاري براي بررسي رقبا نيز به حساب مي آيد. به امداد اين ابزار مي توانيد به منبع ترافيك رقبا، نتيجه ها كانال‌هاي اجتماعي، جايگاه كليدواژه‌ها و اكثري مورد ها ديگر دست پيدا فرمائيد.

بهينه سازي SiteCheckup
با بهينه سازي SiteCheckup صرفا در پهنا يك‌سري ثانيه و با تعدادي كليك ميتوانيد ملاحظه كنيد موتور كاوش به چه شكل وب سايت شمارا تعبير و تفسير مي‌نمايد.
يكي برتري‌هاي seo وب سايت چكاب گزارش‌هاي اين ابزار بهينه سازي ميباشد درباره ي ايرادات فني يا اين كه كاستي‌هايي كه براي كسب مرتبه بهتر در تارنما چشم مي شود.

Woorank
وورنك يكي از ديگر از ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ و آناليز seo ميباشد. اين ابزار بسيار سريع بوده و به كار گيري از آن سهل وآسان ميباشد. وورنك از بينش گوگل به اينترنت‌وبسايت نگاه كرده و آن را از نگاه سئو خارجي و آن پيج و seo تكنيكال چك مي‌نمايد.
به صورت كلي اين ابزار بهينه سازي دارنده امكان‌هاي پايين ميباشد:

تجزيه و ارزيابي رقابتي
كليدواژه‌هايي كه وب سايت‌هاي حريف به كارگيري كرده‌اند
ترافيك روزمره و ترافيك مبني بر مقطع
ارزيابي ليست بازاريابي؛ اين آناليز ليست بيشتراز ۷۰ ارشادوراهنمايي براي سئو وبسايت ارائه مي‌نمايد كه براي بهبود مرتبه و بهبود بازاريابي‌ها بسيار اثرگذار خواهد بود.


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۵:۴۵ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

تعريف برخي ابزارهاي سئو


يك كدام از شايسته ترين ابزار سئو براي تحقيق در خصوص كليد كلمه و واژه ميباشد . اين ابزار اين قابليت و امكان را به شما ميدهد تا با نوشتن يك كلمه و واژه كليدي ، به آساني ايده هايي در زمينه ي كليد واژه و كلمه اخذ فرماييد. اين پيشنهادات لغت ها كليدي از خصوصيت autosuggest Google گردآوري شده‌است. همينطور به شما پيشنهادات كلمه ها كليدي از بينگ ، يوتيوب ، آمازون و موردها ديگر را نشان ميدهد.

اين داده ها بسيار ارزشمند ميباشد و شما ميتوانيد با خريد ورژن مبلغي اين اپ به اطلاعاتي نظير مقدار جست و جو تك تك لغات كليدي، ترازو كليكي كه بر روي هر واژه و كلمه كليدي گرديده و بخش اعظمي داده ها باارزش ديگر دسترسي پيدا نماييد

Broken Link Checker


لينك و پيوند هاي معيوب ميتوانند بر بهينه سازي وبسايت شما تأثير منفي بگذارند و تجربه بدي را براي يوزرها شما توليد نمايد. در حالتي‌كه مدتي ميباشد كه بلاگ خويش را اداره مي‌كنيد ، بايستي هر از گهگاه تارنما خويش را محاسبه فرماييد و درصورتي كه پيوندهاي فساد مشاهده كرديد آن‌ها‌را برطرف نمائيد.

Broken Link Checker يك كدام از شايسته ترين ابزار هاي بدون پول seo ميباشد كه به شما قابليت ميدهد پيوندهاي معيوب را در وبسايت وردپرسي خويش پيدا فرمائيد. آن گاه مي‌توانيد آن پيوند ها را حتي فارغ از بازنويسي پيام هاي خويش برطرف نمائيد.

اين پلاگين بسيار موءثر ميباشد و به طور كاملً بدون‌پول ميباشد. صرفا نكته منفي اين ميباشد كه قادر است وسعت متعددي از منابع سرور را مشغول نمايد و ممكن ميباشد سرور صاحب خانه وردپرس شما‌را نمايد نمايد . برخي از ارائه دهندگان ميزباني مانند WP Engine از پيشين اين پلاگين را مسدود مي نمايند.

ازآنجاكه اين پلاگين در شكل داشتن محتواي متعددي مي‌تواند وبسايت شمارا نمايد نمايد ، سفارش ميكنيم از ابزار Ahrefs براي شناسايي پيوند هاي معيوب به كارگيري فرماييد چون اين ابزار امداد مي نمايد تا اطمينان داشته باشيد كه اينترنت سايتتان مدام سريع ميباشد.

SEOquake
شايسته ترين ابزارهاي seo

SEOquake ابزاري اثر گذار براي اشخاصي ميباشد كه سايتشان با وردپرس پباده سازي گرديده باشد. اين ابزار تحت عنوان پلاگين براي مرورگرهاي وب مانند Google Chrome ، Mozilla Firefox ، Opera و Safari در دسترس ميباشد.

اين ابزار، داده ها مرتبط با seo را براي هر تارنما آماده مي نمايد. اين اطلاعات مشتمل بر تندرست ورقه ، سن ، پاياني به روزرساني ، جايگاه الكسا و اكثري از پارامترهاي ديگر ميباشد. اين پلاگين يكي شايسته ترين ابزارهاي seo براي پردازش تارنما ميباشد.

نوار ابزار SEOquake قادر است مجموع حاصل يكسان جستجوي داده را هنگام نوشتن يك واژه و كلمه كليدي به شما نشان دهد. در‌حالتي كه مي‌خواهيد در عبارات كليدي مختلفي رقابت فرمائيد ، اين داده ها ميتواند بسيار اثر گذار باشد. شما حتي ميتوانيد حاصل كاوش را با فرمت CSV بارگيري فرمائيد و كاغذ هاي اكسل داده هاي جستجوي خويش را بر پايه ي ذوق و سليقه خويش مرتب سازي فرماييد.

پلاگين WP Rocket
پلاگين موشك وردپرس

سرعت تارنما يكي دست اندركاران اساسي در سكو بندي كاوش ميباشد. به همين استدلال شما مي بايست بر سرعت و كارايي سايت خويش آناليز داشته باشيد تا مطمئن گرديد در بهينه سازي شما تأثير منفي نمي گذارد.

سهل وآسان ترين راه و روش براي ارتقاء سرعت وبسايت شما فعال كردن ياد نهفته ميباشد. اين پلاگين يكي شايسته ترين ابزارهاي بهينه سازي در مسئله مدير خاطر كش در وب سايت هاي وردپرسي ميباشد،

يكي شايسته ترين امكان هاي پلاگين WP Rocket اين ميباشد كه يك مثال از سايت شمارا در ياد نهفته خويش ساخت‌و‌ساز مي نمايد، و به يوزرها اين ورژن ذخيره گرديده را نشان مي‌دهد كه سرعت بالا تري نسبت به ورژن معمولي داراست.

در صورتي‌كه شما از اين پلاگين به كارگيري مي‌كنيد احتمال داراست گاهي اوقات تغييراتي كه بر روي تارنما اعمال ميكنيد را نتوانيد ملاحظه كنيد. براي رفع اين نقص‌ نياز ميباشد يك توشه ياد كش تارنما خويش را تميز نمائيد.

در‌اين پلاگين شما به راحتي و با يك كليك بي آلايش ميتوانيد كش وبسايت خويش را تميز نماييد براي اين فعاليت ما يحتاج ميباشد در برگه رئيس تارنما وردپرسي خويش وارد منوي پيكربندي گرديد و مورد WP Rocket را گزينش نماييد.

در پنجره گشوده گرديده مي‌توانيد بر روي مورد ي clear cash كليك فرماييد تا ياد كش وبسايت شما به راحتي پاك بشود.

MonsterInsights
اكثري از مبتديان براي تصميم گيري درباره ي بازاريابي خويش به شايسته ترين حدس خويش توكل مي نمايند. ما يحتاج وجود ندارد اين فعاليت را انجام دهيد زماني كه به راحتي بتوانيد ديدگاه ما يحتاج براي بهبود استراتژي seo وبسايت خويش را با پلاگين هاي وردپرسي به دست آوريد.

MonsterInsights پلاگين ي نصب كننده Google Analytics براي وب سايت هاي وردپرس ميباشد. اين پلاگين اين قابليت را به شما مي‌دهد تا گوگل اناليتيكس را به راحتي در وب سايت وردپرسي خويش نصب فرماييد و گزارش هاي دقيقي را در داشبورد رئيس وب سايت وردپرسي خويش ببينيد.

اين پلاگين به شما مي‌گويد كه يوزرها شما از كجا مي‌آيند ، محتواي برتر شما كدام يك ميباشد، يوزرها در وبسايت شما چه عمل هايي انجام ميدهند و بيشتر به سراغ كدام نصيب ها مي‌روند. همينطور اين پلاگين اين قابليت و امكان را به شما ميدهد توليدات دوستداشتني خويش و همينطور محصولاتي كه محبوبيت خويش را از دست داده اند شناسايي نماييد و مبادرت به تصحيح آنان فرماييد.

اميد‌وار‌يم اين نوشته‌علمي به شما در يافتن شايسته ترين ابزارهاي بهينه سازي و شايسته ترين افزوته ها براي تارنما هاي وردپرسي ياري كرده‌باشد.


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۸:۳۴ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

معرفي توليدات گروه صنعتي حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و يا نرده آهني پنجره، نقش زيادي در تامين امنيت ساختمان هاي اداري و مسكوني دارد. بسياري از ساختمان ها در موقعيتي قرار گرفته اند كه پنجره هاي آن ها از بيرون قابل دسترس است و ساكنان آن ها مواقعي كه در خانه حضور ندارند، نگران امنيت منزل خود مي باشند كه با به كار بستن حفاظ پنجره و ساير وسايل امنيتي مانند درب آكاردئوني، حفاظ آهني روي ديوار و ... مي توانيد با خيال راحت از منزل خود خارج شويد.

قبل از انتخاب و خريد حفاظ پنجره بايد با انواع و ويژگي هاي هر كدام از آن ها آشنايي داشته باشيد كه در اين مقاله به معرفي آن ها مي پردازيم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترين انتخاب براي ساختمان هاي نوساز و جديد مي باشد. اگر شما براي ساختمان جديد خود يك حفاظ پنجره معمولي انتخاب كنيد، در واقع از زيبايي و جلوه نماي ساختمان خود كاسته ايد و با وجود هزينه هاي زيادي كه صرف نماي ساختمان كرده ايد، جذابيت لازم را در آن نمي بينيد.

 

نرده شاخ گوزني

 

شما مي توانيد حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهيه نماييد و انتخاب منحصر به فردي داشته باشيد.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت هاي فراواني با يكديگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئيات مي باشد كه آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخيص است. در طرح ها و شكل هاي حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زيادي وجود دارد كه با كمك سازنده اي كه تجربيات كافي داشته باشد مي توانيد مدلي جذاب و زيبا را از ميان آن ها داشته باشيد.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظي است كه ساليان سال در ساختمان ها و پنجره هاي زيادي مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ايده آلي به شمار مي آيد.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از ساير انواع حفاظ پنجره مي باشد و به همين دليل قيمت مناسب تري دارد. موقع نصب اين نوع حفاظ بايد اصولي را رعايت كرد كه در صورت عدم رعايت، امنيت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرك يا تاشو در قسمت ورودي خانه نصب مي شود. مهم ترين مزيت حفاظ پنجره متحرك اين است كه در مواقعي كه اجازه و امكان نصب انواع ديگر حفاظ پنجره در نماي ساختمان وجود ندارد، مي توان به راحتي از اين نوع حفاظ استفاده كرد.


نكته اصلي در داشتن حفاظ پنجره متحرك اين است كه بايد يادتان باشد كه آن را موقع خروج از منزل ببنديد.

در غير اين صورت انگار حفاظي براي پنجره شما وجود ندارد.

قيمت نهايي حفاظ پنجره به عوامل متعددي مانند ميزان آهن به كار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزينه ساخت و نصب آن بستگي دارد.

براي كاهش هزينه حفاظ پنجره مي توان از نمونه كارهاي قبلي و يا طرح هاي آماده استفاده كرد.

رعايت فاصله مناسب و استاندارد ميان ميله هاي افقي و عمودي در حفاظ پنجره، قيمت آن را تا حد زيادي كاهش مي دهد.


معرفي درب آكاردئوني

درب آكاردئوني از ديگر وسايل ضروري براي تامين حفاظت و امنيت خانه مي باشد كه در واقع مانند يك دزدگير عمل مي كند. ويژگي اصلي درب آكاردئوني، داشتن قفلي است كه با هر كليدي باز نمي شود، فقط يك كليد دارد و حتي كليد ساز هم براي باز كردن آن بايد كليد اصلي را داشته باشد.

 

 

ميله هاي درب آكاردئوني بايد از استحكام كافي برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه اي به راحتي نشكند.

شما بايد خانه و آپارتمان خود را مانند يك گاو صندوق بدانيد و امنيت را در آن هر چه بيشتر برقرار نماييد.

درب آكاردئوني هم ظاهر جذابي به خانه شما مي دهد و هم هيچ راهي براي ورود به ساختمان شما باقي نمي گذارد. 

قيمت نصب و ساخت درب آكاردئوني نسبت به مزيت هاي بي شمار آن بسيار مناسب است و مانند يك سرمايه گذاري بلند مدت براي تامين امنيت ساختمان شما مي باشد. 

ويژگي ديگر درب هاي آكاردئوني اين است كه فضاي كمتري را نسبت به ديگر انواع درب ها اشغال مي كند و به همين دليل علاوه بر مناطق مسكوني و تجاري براي انباري ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار مي گيرد.

استفاده از قفل هاي مخفي و تعداد حلقه هاي قفل بيشتر در بدنه درب آكاردئوني، امنيت آن را افزايش مي دهد.

درب آكاردئوني از دو گل تا پنج گل وجود دارد كه نوع سه گل بهترين مدل اين نوع درب مي باشد.

منظور از گل، تعداد مشبك هاي به كار رفته در درب آكاردئوني مي باشد.


معرفي حفاظ آهني روي ديوار

علاوه بر درب و پنجره، ديوارهاي خانه هم مخصوصا خانه هاي ويلايي كه داراي ديوارهاي كوتاه هستند، به حفاظ نياز دارند. 

حفاظ آهني روي ديوار با افزايش ارتفاع ديوار، امكان ورود به داخل ساختمان را به حداقل مي رساند.

حفاظ شاخ گوزني، حفاظ بوته اي، حفاظ ليليوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زيباي حفاظ ديوار هستند كه جايگزين حفاظ هاي نيزه اي و يا سيم خاردارهاي گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزني و حفاظ بوته اي در كنار تامين امنيت كامل، قيمت مناسب تري دارند. اما حفاظ هايي مانند حفاظ ليليوم به دليل زيبايي بصري و طراحي فوق العاده اي كه دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قيمت حفاظ شاخ گوزني را به دليل كاربرد و صرفه جويي بيشتر در هزينه ها بررسي مي كنيم.

 

قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت حفاظ شاخ گوزني به عواملي مانند ضخامت ميلگرد هاي به كار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراكم رديف ها و نوع جوشكاري و رنگ كاري حفاظ بستگي دارد.

با افزايش ارتفاع حفاظ شاخ گوزني قيمت آن هم افزايش مي يابد كه در ارتفاع هاي مختلفي مانند يك متر تا يك و نيم متر و 90 سانتي متر تا 120 سانتي متر ساخته مي شود. اما خريدار مي تواند با توجه به بودجه، نياز و محدوديت هاي ساختمان خود ارتفاع هاي متغيري از 40 سانتي متر تا 200 سانتي متر هم سفارش دهد.


به تعداد رديف هاي به كار رفته در طول يك متر از حفاظ شاخ گوزني، تراكم گفته مي شود. بديهي است كه هر چه تراكم بالاتر باشد فضاي خالي كمتري در حفاظ شاخ گوزني ديده مي شود و امنيت و قيمت حفاظ بيشتر مي شود.

توجه داشته باشيد كه سودجويان در بحث تراكم بيشترين كم فروشي را دارند و با كم كردن وزن حفاظ و تغييراتي در شكل ظاهري و يا استفاده از ميلگردهاي نازك و رنگ بي كيفيت، حفاظي با قيمت پايين تر و امنيت ضعيف تر به خريدار مي فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزني، دو نوع جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن و جوشكاري الكترود وجود دارد.

جوشكاري تحت گاز دي اكسيد كربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش مي شود و اتصال محكم تري در بين قطعات  خواهيم داشت.

جوشكاري الكترود، اتصال ضعيف تر و قيمت پايين تري نسبت به جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن دارد.

براي رنگ كاري حفاظ روي ديوار، دو نوع رنگ مايع و رنگ كوره اي الكترو استاتيك به كار مي رود.

رنگ كوره اي الكترواستاتيك به دلايلي مانند ماندگاري و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودري، نياز به كوره پخت رنگ و زمان رنگ آميزي بيشتر، قيمت بالاتري دارد.

 

معرفي سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زيبايي بيشتري به نماي ورودي ساختمان شما مي دهد و در بعضي مدل ها نقش يك حفاظ ايمن را هم ايفا مي كند.

سر درب مدرن، سر درب سنتي و كلاسيك و سر درب لاكچري از انواع سر درب ها مي باشد كه با توجه به نماي ساختمان خود مي توانيد آن ها را انتخاب كنيد.

از مزاياي استفاده از سر درب، پوشش كامل درب و ستون هاي درب و جلوگيري از كثيف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان يك سقف كاذب براي محافظت از درب در مقابل عوامل جوي  مي باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۲:۵۷ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)