منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

آموزش ساخت اکانت و شروع کار با kwfinder


در‌این قسمت از نوشته‌ی ابزار سئو ‌علمی می‌خواهیم طرز فعالیت با ابزار kwfinder را به طور تصویری و کاربردی فراگیری بدهیم.با ما یار باشید.

برای استارت عمل با ابزار kwfinder نشانی اینترنتی www.kwfinder.com را در مرورگر خویش کاوش نمائید. بعد از کلیک کردن روی این نشانی با کاغذ پایین مواجه خواهید شد.

یادگرفتن kw finder

در صورتیکه بلافاصاله  پس از  یادگرفتن kwfinder  مشاهده این تصویر واژه و کلمه کلیدی خویش را وارد کرده و روی دکمه finde keywords کلیک فرمایید kw finder به شما پیغامی با این معنی که اولیه می بایست یک حساب یا این که کاربری برای خویش تولید فرمایید به شما اکران می دهد.

یادگرفتن kw finder

برای اکران داده ها بدون نقص مایحتاج میباشد که در ابزار kwfinder برای خویش یک حساب تولید نمائید .برای ساخت‌و‌ساز حساب کافیست روی آیتم create new account کلیک نمایید تا فرم ساخت حساب مطابق صورت تحت برای شما قابل مشاهده باشد.

فرم ساخت و ساز حساب در kw finder

بعداز کامل شدن فرم پایین یک کد تایید به نشانی ایمیلی که در فرم نام نویسی خویش درج کرده این فرستاده می شود که ما یحتاج میباشد به نشانی اینترنتی خویش مراجعه کرده و روی کد تاییدی که برای تان ارسال گردیده، کلیک فرمائید.

بعد از تایید حساب شما بوسیله kwfinder میتوانید وارد برگه محاسبه واژه و کلمه کلیدی که در بالا مشاهده کردید، گردید.

در‌این ورقه می‌توانید از منوی تعیین وضعیت مکانی مملکت متبوع و از منوی تعیین گویش نیز لهجه متبوع خویش را گزینش نمایید و در غایت کلمه و واژه کلیدی متبوع را در نصیب چک واژه کلیدی وارد کرده و روی مورد کلیکی فرمائید. مثلا ما کلمه و واژه کلیدی بهینه سازی را بررسی کرده ایم و نتیجه ها بررسی این واژه را می‌توانید در تصویر سپس مشاهده کنید.

چک کلمه و واژه در kwfinder

 

 


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۹:۰۴ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)