منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

ابزاری در بهینه سازی سایتها

ابزار Chrome Developer Tools این ابزار سئو برای انواع زدایی صفحه ها اینترنت ساخته میباشد. از این ابزار برای رفع اشتباهات کاغذ، افزایش عملکرد رندر ورقه اینترنت و موردها دیگر استعمال می‌شود. از نگرش فنی بهینه سازی ، کاربردهای این ابزار بی آخر میباشد.
ابزار Beam Us Up – یک اپلیکیشن خزنده seo میباشد. این ابزار یک جایگزین فوق العاده برای Screaming Frog و ادغامی از اکسل و Google Drive میباشد که صرفا برای ویندوز در دسترس میباشد.
ابزارهای Google Keyword Planner ، Trends ، Webmaster Tools ، Analytics ، Sheets – ابزارهایی می باشند که بیشترین استعمال را در seo دارا‌هستند و برای جستن و تحقیق عبارات کلیدی (ابزار Keyword Planner) و تشخیص معیار سرچ عبارات (ابزار Trends)، شناسایی و رفع خطاها وبسایت (ابزارWebmaster Tools)، تجزیه و نظارت کسانی که از سایت بازدید می نمایند (ابزار Analytics)، گردآوری، پردازش و تجزیه و آنالیز گونه های داده های مرتبط با جستجوگرها (ابزار Sheets) به کار گیری می گردند.
ابزار Bing Webmaster Tools – تیم ای از ابزارهای قانونی Bing برای اینترنت مسترها، که بسیار مشابه به ابزار Google Webmaster Tools است.
ابزار Yandex Metrica – یک اپلیکیشن تجزیه و چک آنلاین مجانی میباشد.
ابزار Keyword Shitter – صدها و هزاران واژه کلیدی را طبق کلمه ها کلیدی نخستین ایجاد می نماید و شما همینطور می‌توانید مجموع پیشنهادات عبارات کلیدی را بصورت یک فولدر txt. فقط با یک کلیک دانلود نمائید (نیازی به نام نویسی ندارد).
ابزار SERPs.com’s Keyword Research – این ابزار هزاران کلمه و واژه کلیدی را در پهنا تعدادی ثانیه پیدا می نماید. همینطور به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا لغات کلیدی را غربال کرده و آن‌ها‌را در یک پوشه CSV اخذ فرمائید(نیازی به نام نویسی ندارد).
ابزار Small بهینه سازی Tools Plagiarism Checker – با نسخه برداری میلیاردها گواهی در سراسر اینترنت، سرقت ادبی را شناسایی می نماید. برای جستن افرادی که محتوای خویش سوای بیان مرجع را سرقت و یا این که نسخه برداری کرده اند موءثر میباشد.
Google SERP Snippet Optimization Tool – شناسایی اشتباهات جانور در تگ تایتل و متای توضیحات وب سایت. همینطور یک پیش بازی زنده از شیوه اکران صفحه ها اینترنت شما در حاصل جستجوی Google ساخت‌و‌ساز می نماید.
ابزار Delim.co – لیستی را که عنا وین آن بوسیله کاما ازهم جداگانه گردیده اند(مانند فولدر CSV) را در یک سری ثانیه تبدیل می نماید. این ابزار چندان برای خویش بهینه سازی اثرگذار وجود ندارد، ولی برای بخش اعظمی از وظایف مرتبط با کارشناسان بهینه سازی کاربرد داراست.
ابزار Drop My Link – برای کشف کردن زمان های تولید لینک و پیوند می‌توانید لغت ها کلیدی خویش را با اپراتورهای جستجوی توسعه یافته گوگل ادغام فرمایید. این ابزار برای یافت کردن زمان های پست مهمان، صفحه های پیوند و منبع ، گردآوری پیوند و غیره بسیار اثرگذار میباشد.
Keyworddit – خلاصه‌ای از کلمه ها کلیدی و عباراتی را که در در subreddit بیشتر مستعمل میباشد را نشان می‌دهد. این ابزار همینطور وسعت جستجوی ماهانه برای هر واژه کلیدی را ارائه میدهد.
ابزار ? What does my site غیر مجاز می باشدt – معیار هزینه ای که برای بازدید از وبسایت شما در کانال های موبایل سراسر عالم انجام می‌شود را به شما نشان می‌دهد.
ابزار Keep-alive Validation بهینه سازی Tool – محاسبه کردن اینکه آیا تارنما (یا این که لیست وبسایت ها) از اتصال مداوم پشتیبانی می نماید یا این که نه! اشخاصی که‌این عمل را انجام می‌دهند معمولا سایتشان نسبت به دیگرافراد زودتر بارگذاری می‌شود.
ابزار ? Am I Responsive – محاسبه روش اکران سایت نشان می‌دهد که ورقه وب سایت شما روی دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و موبایل چه گونه ظواهر می گردد.



برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۰:۳۶ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)