منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

با دو ابزار خوب سئو آشنا شوید


گوگل ترندز:
Google Trends

کسب و شغل های متعددی می‌باشند که بعضا از لغات کلیدی ابزار سئو آن‌ها به طور فصلی و یا این که در زمان های خاصی پرجستجو می گردند. پی بردن این لغت ها کلیدی می‌تواند سبب خواهد شد وقتی که رقبای آنان بی ملاحظه می‌باشند، آن‌ها در آن لغت ها جایگاه بهتری کسب نمایند و در آن مدت یا این که فصل فایده بیشتری از آن واژه و کلمه کلیدی داشته باشند.

به همین خیال بازهم کمپانی گوگل ابزار دیگری را برای درک کردن لغت ها کلیدی ترند و پرجستجو معرفی نموده است که می‌توانید به امداد آن، شایسته ترین کلمه ها را برای مدت های متعدد پیدا فرمایید و روی آن تمرکز بیشتری داشته باشید.

تصویر گوگل ترندز
برای مثال فرض نمایید شما می‌خواهید بدانید آیا حال حاضر خرید جامه زمستانی کاوش می‌شود یا این که نه. در موقعیت معمولی شاید داده ها خاصی از این مسئله نداشته باشید البته با به کارگیری از گوگل ترندز، به راحتی می‌توانید به معیار جستجوی لغات کلیدی در فصل ها و بازه زمانی های گوناگون دسترسی داشته باشید.

همینطور از این ابزار میتوانید برای مقایسه دو کلمه و واژه کلیدی هم به کار گیری فرمائید.

از جمله شما میخواهید بدانید واژه بازاریابی اینترنتی بیشتر کاوش میشود یا این که یادگرفتن بازاریابی اینترنتی، به راحتی میتوانید این لغات را در ابزار گوگل ترندز وارد نمائید و آمارهای این دو کلمه و واژه را باهم مقایسه فرمایید تا شایسته ترین کلمه و واژه کلیدی را گزینش نمائید.

پس سفارش میکنیم به طبع برای تعیین لغات کلیدی مطلوب خیس، از ابزار گوگل ترندز استعمال فرمائید تا کلماتی را گزینش نمایید که معیار جستجوی آنان بیشتر میباشد و ریلکس خیس می‌توانید از روش آن ها درآمدزایی فرمائید.

گوگل کیورد پلنر Google Keyword Planner
4- گوگل کیورد پلنر:
Google Keyword Planner

در باب قبل گفتیم که شما میتوانید لغات کلیدی پرجستجو را با به کارگیری از ابزار گوگل ترندز پیدا فرمائید.

هم اکنون برایتان یک ابزار دیدنی خیس داریم، شما می‌توانید با به کارگیری از ابزار گوگل کیورد پلنر(Google Keyword Planner)، لغات کلیدی متعدد را با آماری با جزییات بیشتر درخصوص ترازو جستجوی ماهانه آن‌ها نظارت نمائید و به راحتی این لغات را برای مقاله ها وب سایت خودتان و صفحه ها به کارگیری نمایید.

مسئله دیدنی خیس اینکه هنگامی شما عبارات مختلفی را در گوگل کیورد پلنر کاوش فرمایید، این ابزار به طور اتوماتیک عبارات کلیدی شبیه را به شما توصیه میدهد و می‌توانید با به کارگیری از این پیشنهادها، عبارات کلیدی بیشتری را پیدا فرمائید و روی آن‌ها تمرکز نمایید.

ولی بایستی بدانید که‌این ابزار مرتبط با تبلیغات گوگل میباشد و درصورتی که میخواهید از آن به کارگیری فرمایید، بایستی یک پنل تبلیغات ادوردز فعال داشته باشید و در آن یک توشه تبلیغ انجام داده باشید تا بتوانید به آمارهای اصلی کیورد پلنر دسترسی بی نقص داشته باشید.


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۴:۲۹ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)