منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

اشنایی با ابزارهای پرکاربرد در سئو

 

QuickSprout Website Analyzer
انالیز بدون نقص وب سایت شما

ابزار سئو  نگاه کاملی به وبسایت می اندازد و گزارشی در موضوع seo، seo، سرعت، برچسب ها، لغات کلیدی، شبکه‌های‌عمومی و پیوند های تارنما آماده می سازد. همینطور درین موردها تارنما شمارا با دیگر وبسایت های حریف مقایسه نماید.

ابزار QuickSprout Website Analyzer

Schema Creator
اکران سفارشی صفحه های وب سایت در موتور جستجوی گوگل

با به کارگیری از این ابزار می‌توانید برای مطالب وب لاگ خویش یا این که ورقه هر متاع اسکیما تولید فرمائید و طرز اکران این صفحه ها را در صفجه جستجوی گوگل، بهبود ببخشید. مثال ای از یک ورقه با کد اسکیمای ستاره در پایین آورده شده‌است.

ابزار Schema Creator

SimilarWeb
اکران آمار ترافیک وبسایت برای هر دامینی

با به کارگیری از این ابزار میتوانید آمار ترافیک وب سایت را برای هر دامینی مشاهده کرده و با آمار تارنما های دیگر در پارامترهای مختلف مقایسه فرمائید.

ابزار SimilarWeb

XML Sitemaps
تولید نقشه وب سایت

با به کار گیری   می‌توانید به راحتی پس از واردن کردن نشانی تارنما و تغییر تحول ازروی اختیار یکسری پارامتر در زمان مدت بسیار اندکی نقشه تارنما بسیازید و آن را بعداز آپلود در وب سایت به گوگل وبمستر معرفی فرمایید.

ابزار XML Sitemaps

Browseo
دیدن تارنما از دید موتورهای کاوش

با استعمال از این ابزار می‌توانید از نظر گوگل و ربات های آن وب سایت خویش را ببینید. این ابزار می‌تواند برای چک نوع پردازش بعضا از اجزای وب سایت بسیار به درد بخور باشد.

ابزار Browseo

سئو Site Checkup
چک امتیاز بهینه سازی یک وب سایت

این ابزار seo با تحلیل سریع وبسیات، گزارشی از موردها اصلی seo داخلی را به شما ارائه داده و براساس آن امتیازی از 1 تا 100 به تارنما می‌دهد. همینطور خطاهایی که احیانا وبسایت شما با آن روبروست را به شما یادآوری می نماید.

ابزار بهینه سازی Site Checkup

 

 


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۱:۰۶ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)