منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

معرفی 4 ابزار سئو برای سایت وردپرسی


ابزارهای بهینه سازی ابزار سئو   وبسایت مدام موردنیاز می باشند. هر چندین می بایست درخصوص بهینه سازی وب سایت داده ها متعددی داشته باشیم البته ابزارهایی نیز برای بهبود کیفیت بهینه سازی و ریلکس‌خیس کردن این عمل نیاز می باشند که بتوان چک وب سایت را سهل و آسان‌خیس کرد. این پلاگین‌ها داده ها کافی درخصوص کلمه ها کلیدی و دکورا سیون آن ها در متن را به اطلاع مخاطب میرسانند. همینطور ابزارهای بهینه سازی داخلی، نظارت پیوند‌ها و بک لینک و پیوند‌ها، بررسی کاوش و … تمامی جزو ابزارهایی میباشند که به امداد پلاگین‌های seo قادر است به استفاده کننده امداد شایانی نمایند. ابزار آنالیز seo روند محتوا گذاری در وبسایت را هم سریع‌خیس می‌نماید و از این شیوه می‌قدرت در وقت نیز صرفه‌جویی کرد. با ما همدم باشید تا 4 تا از شایسته ترین پلاگین‌های seo وب سایت را به شما معرفی کنیم.

پلاگین Interlinks Manager و ابزار seo گوگل
استراتژی‌های بهینه سازی مختلف می باشند و یکی‌از مهمترین آنها، لینک و پیوند‌های داخلی می باشند، این لینک و پیوند‌ها وقتی کارآمد و مؤثر میباشند که ساختار صحیحی داشته باشند. در‌صورتی‌که لینک و پیوند‌های داخلی متعددی بایستی در وب سایت خویش ساخت و ساز فرمایید، ممکن میباشد این فعالیت چندان برایتان شل نباشد و بازه متعددی از شما بگیرد.

پلاگین مدیر لینک و پیوند‌های داخلی یا این که Interlinks Manager درین راستا به شما یاری شایانی می‌نماید تا پیوند‌ها را به طور اتومات برای اینترنت‌وبسایت خویش تولید نمایید. این پلاگین بر روی ورد پرس نصب می شود.

مقاله ها دارای ربط
16 طرز موءثر برای ارتقا سرعت وبسایت وردپرسی
برای فعال سازی یک اینترنت‌وب سایت وردپرسی چه پیش‌نیازهایی مورد نیاز میباشد؟
البته این پلاگین چه‌گونه عمل می‌نماید؟ پلاگین Interlinks Manager لینک و پیوند‌های داخلی را به طور هوشمندانه ساخت می‌نماید و مطالبی دارای ربط را به همدیگر پیوند میدهد. از این رو مخاطب زمانی که به سایتتان وارد می شود، مدت بیشتری مشغول محتواهای متفاوت میشود. این پروسه به خصوص وقتی که از اولِ محتوا گذاری در تارنما پیوند دهی را رعایت نکرده‌اید به شدت گزینه نیازتان میباشد.

تجهیزات متعددی در پلاگین Interlinks Manager وجود دارااست که مشتمل بر مورد ها پایین میباشند:

interlinks-manager

پیوند‌های داخلی را محاسبه می‌نماید و تعداد بازدید لینک و پیوند‌ها، تعداد پیوند‌های داخلی و حالت با صرفه پیوند‌های داخلی را به سمع و نظر شما میرساند.
این ابزار بهینه سازی مقالاتی که مربوط به نوشته‌های شما میباشند را پیدا می‌نماید و نیازی وجود ندارد آنها را به طور دستی و در هنگامی طولانی کاوش فرمایید.
ساخت‌و‌ساز پیوند‌های داخلی به طور اتومات در‌این نوع ابزار seo گوگل قابل اجرا میباشد. به طور خود کار لغت ها معین گردیده‌ای مانند کلمه ها کلیدی، به پیوند‌های داخلی تبدیل می گردند و با ساخت این پیوند‌ها رابطه دربین صفحه های بیشتر گردیده و فروش بیشتری در وبسایت‌های فروشگاهی و تبلیغاتی رقم می خورد.
ردیابی پیوند‌های ساخت و ساز گردیده نیز به وسیله پلاگین رئیس لینک و پیوند‌های داخلی انجام می گیرد. تک‌تک کلیک‌هایی که مخاطبان و بازدیدکنندگان بر روی لینک و پیوند‌های داخلی داشته‌اند، به امداد این پلاگین قابل دستیابی میباشد. این ابزار به شما امداد می‌نماید تا بفهمید کدام مطالب بیشتر آیتم اعتنا بازدیدکنندگان می باشند و بتوانید در آن مورد بیشتر و مؤثرتر فعالیت فرمایید.
به امداد Interlinks Manager می‌قدرت خروجی از CSV را به طور یک فولدر انجام بخشید. مجموع کارهایی که پیش از اینً بیان شد و آمار مرتبط با آنها به طور یک پوشه با فرمت CSV قابل استخراج و بررسی در قابل انعطاف‌افزارهای گوناگون میباشد.
به عبارتی‌طور که میبینید به یاری این ابزار چک بهینه سازی تارنما به راحتی می توانید وب سایت خویش را سئو نمائید و درصد اعظمی از عمل‌های مرتبط با بهینه سازی را ریلکس‌خیس انجام دهید تا به هدف ها خویش در فروش و بازاریابی برسید.


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۰:۰۳ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)