منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

7 ابزار بررسی و انتخاب نام دامنه


BustAName
BustAName ابزاری میباشد که ابزار سئو  با ادغام کردن لغت ها متبوع شما شایسته ترین دامنه را به شما توصیه می‌دهد. این وبسایت همینطور آیتم هایی دارااست که شما با تعیین آن ها می‌توانید وضعیت متفاوتی را برای دامنه ی خویش در حیث بگیرید. شاید زمانی به‌این اینترنت‌وبسایت وارد گردید، پباده سازی رابط کاربری و ظواهر آن چنان که می بایست فن‌ای نباشد. البته Bust a Name گروه ای از ابزارهایی توسعه یافته با نحوه به کارگیری سهل و آسان را در مشت شما قرار می دهد.

۷) Impossibility
Impossibility سایتی میباشد که با افزودن نام، صفت و فعل به نخستین یا این که پایان واژه و کلمه ی کلیدی متبوع شما دامنه ی مطلوب را به شما سفارش می نماید . این وب سایت برای فیض و سرعت بهتر از یک سری سرور همزمان استعمال می نماید. به شما سفارش میکنم استعمال از این وب سایت را ابدا فراموش نکنید.

 

 

۸) Domain Typer
سایت Domain Typer یک سایت سریع برای گزینش اسم دامنه میباشد که به شما نشان میدهد آیا دامنه شما قابل خرید میباشد یا این که نه. از خصوصیت های دیدنی این تارنما این میباشد که شما می‌توانید اسم واژه و کلمه متبوع خویش را علاوه بر کاوش با پسوندهای گوناگون در شبکه‌های‌اجتماعی هم کاوش کرده و حالت اسم متبوع برای دامنه (دامین) خویش را نیز در کانال های متفاوت اجتماعی ببینید.
نکته: شما با به کار گیری از این ابزار می‌توانید از بها جهانی دامنه خویش با پسوندهای متعدد نیز مطلع گردید.

 

۹) Name Mesh
اینترنت‌وبسایت name mesh ابزاری داراست که برای ساخت اسم دامنه به روش شگفت انگیزی به دور از پیچیدگی میباشد و کاربری معمولی‌ای داراست. برای به کار گیری از این وب سایت کافیست دو واژه و کلمه کاری خویش را تایپ کرده تا اسم دامنه‌ای تازه تحویل بگیرید. این اینترنت‌وب سایت اسم دامنه شمارا با پسوند های گوناگون دامنه ها مثل com, .org. و از این قبیل برای‌تان آماده می‌نماید. همینطور اسم دامنه درین ابزار، بعداز ساخت، در دسته‌بندی های متعدد برای شما اکران داده میشود. دسته‌بندی هایی مثل فانتری، با صرفه، ادغام، نو و کوتاه و مورد ها دیگری که در اینترنت‌وب سایت و بعد از به کارگیری با آنان آشنا خواهید شد.

 

۱۰) NAMES4BRANDS
وبسایت names4brands یک وبسایت خوب و کاربردی برای توصیه نام دامنه میباشد. وقتی که شما وارد این وبسایت میشوید نشانی های پیشنهادی برای تثبیت دامنه را مشاهده میکنید که در بخش اعظمی از مواقع خیلی از آنها آزاد می باشند و همینطور اسم های پیشنهادی منحصربه‌فرد به شخصی را میتوانید میان آنها پیدا نمائید.

 

۱۱) DomainsBot
domain bot ابزاری میباشد که واژه و کلمه متبوع شما‌را اخذ و به نام های مفهوم دار، خلاقانه و دیدنی تبدیل کرده و دامنه هایی را به شما اکران می‌دهد که قابل تثبیت و قابل خرید باشند.
علاوه بر این موردها دامین بات برای اکانت کاربری شبکه‌های‌مردمی شما نیز کاربرد داشته و شما می‌‌توانید از این ابزار جهت محاسبه و تعیین اسم کاربری در سوشال مدیاهایی نظیر فیسبوک و توییتر به کارگیری فرمایید.

 

۱۲) NameStall
NameStall وبسایتی میباشد که با اخذ کلمه و واژه ی کلیدی شما، پسوند و پیشوند مطلوب، و تیم بندی آنان بیش تر از ۱۸۰ سفارش گوناگون در اختبار شما قرار می دهد.
این ابزار با ساختن لغات ۲ یا این که ۳ واژه ای و سفارش 5 مجموعه متفاوت دامنه ه شکل به طور همزمان پیشنهادات متنوعی به شما ارائه می‌نماید. از مزیت های این ابزار این میباشد که داده ها دامنه های آزاد و همینطور مشقت اسم دامنه از حیث موتور کاوش را نیز به شما ارائه می‌نماید.


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۵:۰۹ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)