منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

ابزار سئو و بررسی آن


مسدود سازی بوسیله فولدر ابزار سئو  روبوتس [Disallowed by robots.txt]

URL هایی که در یک فولدر robots.txt [🤖] قرار می گیرند بوسیله گوگل ایندکس نخواهند شد، آنالیز فرمایید که به نادرست صفحه های وبسایت شما در‌این فولدر وجود نداشته باشند.

۵- متا نوفالو [Meta nofollow pages]
کد نوفالو [🛑] که در بخش تحت مثال ای از آن را قرار داده ایم به موتور کاوش میگویند کلیه لینک و پیوند های باطن این کاغذ چه داخلی و چه فرنگی نباید دنبال شوند و در مرتبه بندی گوگل نیز نباید گزینه به کارگیری قرار بگیرند:


۶- پیوند نامعتبر [HTTPS page has internal links to HTTP]
SSL یکی‌از فاکتورهای تاثیر گذار در بهینه سازی میباشد ما پیش از این در تاثیر SSL بر بهینه سازی [🔒] به‌این مورد اشاره کرده ایم. یکی عواملی که قادر است به seo زخم وارد نماید لینک و پیوند دادن به صفحه های HTTP از ورقه HTTPS میباشد. مطمئن گردید لینک و پیوند های داخلی تارنما به صفحه های HTTPS پیوند باشند خیر HTTP.

۷- سرعت بارگذاری زیر [Low Page Speed]
فاکتور های درجه بندی گوگل نادر نیستند البته یکی آنان که گوگل به صراحت در رابطه تاثیر آن بر بهینه سازی اغراق نموده است ذیل بودن سرعت بار گذاری وب سایت [🏎️] میباشد.

۸- لینک و پیوند های شکسته [Broken Links]
لینک و پیوند های شکسته برهان پنالتی گوگل [⚽] و صعود به کاغذ پایان گوگل می‌باشند. بستگی دارااست تا با چه سطح علم به مسئله نگاه نمائید.

فرض نمائید وارد یک رستوران گردیده اید و یک منو برای پیشنهاد طعام در جلوی شما قرار داده شده‌است شما غذای آیتم نظرتان را تعیین می‌کنید البته به هر دلیلی قابلیت و امکان سرو آن بوسیله رستوران نیست.

در دنیای اینترنت نیز مسئله همچنین میباشد فرض نمایید در رابطه یک موتور سیکلت نوشته ی علمی ای ضخیم و کارآمد منتشر کرده و به وبسایت قانونی بیابان لینکی می دهید البته به هر دلیلی تارنما از دسترس بیرون میشود در اینجا پیوند به وبسایت بیابان پیوند شکسته [⛓️] میباشد.

۹- وبسایت مپ [Sitemap]
وبسایت مپ به انگلیسی Sitemap یک پوشه پویا میباشد که از روش آن لینک و پیوند صفحه های وبسایت برای ایندکس [💾] به موتورهای کاوش معرفی میشود.

وب سایت مپ نشانی صفحه ها اینترنت را در دست خزنده های موتور کاوش [🕷️] قرار میدهد. خزنده موتور کاوش بوسیله وبسایت مپ قادر است به صفحه های وبسایت دسترسی پیدا نماید.

۱۰- آزمایش گوشی فرندلی [Mobile-friendly]
در ۲۰۲۰ بیش تر از ۶۰ درصد از کاوش های انجام به وسیله تلفن همراه بوده حتی گوگل قصد داراست تا سال ۲۰۲۱ وبسایت هایی که برای ورژن گوشی باصرفه نشده اند را ایندکس نکند!


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۲:۲۷ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)