منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

یافتن کلمات پیشنهادی گوگل در مورد مفهوم کلیدی

برای آنکه بتواند موضوعات و حواشی ابزار سئو مورد توجه پیرامون مفهوم کلیدی خود را پیدا کنید باید ابتدا بدانید کاربران عموما چه عباراتی را جستجو میکنند و برای این کار بهتر است از پیشنهادات گوگل هنگام جستجو استفاده کنید. این پیشنهادات عملا پرجستجوترین عبارات کاربران در موضوع مورد نظر شما هستند.

1- استفاده از پیشنهادات گوگل هنگام جستجو
اولین قدم برای یافتن کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل جستجوی عبارت مورد نظر در گوگل است. به محض آنکه شروع به نوشتن در نوار جستجو میکنید پیشنهادی به شما نمایش داده میشوند. این پیشنهادات عباراتی هستند که توسط کاربران جستجو شده اند و با متن وارد شده توسط شما شروع میشوند. تصویر زیر نمایی از این پیشنهادات گوگل است.

لیست کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل هنگام جستجو
همین روند را برای این لیست از کلمات ادامه میدهید و پیشنهادات مرتبط با هریک از آنها را پیدا میکنید. در نهایت شما لیستی بلند از عبارات مورد نظر کاربران خواهید داشت که خوراک لازم برای نگارش محتوا و تعیین تگ های h2 در مقاله شما خواهند بود.

وبسیما ابزاری کارآمد و ساده برای دسترسی به این پیشنهادات تهیه کرده است که به شما اجازه میدهد با وارد کردن عبارت مورد نظر خود لیست پیشنهادات مرتبط با آن را دریافت کرده و همزمان لیست پیشنهادات متناسب ب

این ابزار میتواند با یک جستجوی ساده تا ۱۰۰ کلمه یا عبارت هدف پیرامون آن مفهوم کلیدی را در اختیار شما قرار دهد. برای استفاده از این ابزار به صفحه کلمات پیشنهادی گوگل مراجعه کنید. تصویر زیر نمونه ای از خروجی ابزار بهترین کلمات پیشنهادی گوگل است.

ابزار جستجوی کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل
2- استفاده از پیشنهادات گوگل در صفحه جستجو
علاوه بر پیشنهادات لحظه ای که هنگام جستجو به شما نمایش داده میشود. عبارات دیگری نیز در پایین صفحه نتایج جستجو در اختیار شما قرار میگیرد. این پیشنهادات از نظر املایی و جمله بندی با عبارت جستجو شده توسط شما متفاوت هستند ولی همگی مرتبط با مفهوم کلیدی مورد نظر شما خواهند بود.

تصویر زیر نمایی از پیشنهادات گوگل برای عبارت بوت استرپ چیست هستند که به شما کمک میکند. عبارات مرتبط و موضوعات داغ برای این مفهوم کلیدی را شناسایی کنید.

کلمات پیشنهادی گوگل در انتهای صفحه نتایج جستجو
3- استفاده از ابزار keyword planner
این ابزار یکی از ابزارهای زیرمجموعه google adwords است که برای نمایش تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل مورد استفاده قرار میگیرد. در این بخش شما میتوانید عبارات مورد نظر خود را وارد کرده و علاوه بر دریافت تعداد جستجوی ماهانه هرکدام عبارات پیشنهادی گوگل مرتبط با آن موضوع را نیز دریافت کنید.

برای آشنایی بیشتر با این ابزار پیشنهاد میکنیم مقالهآموزش کار با ابزار keyword planner را در وبسیما مطالعه کنید.

سخن پایانی
هر روز الگوریتم های گوگل قویتر از گذشته و با هوش بالاتر صفحات را بررسی میکنند. تمام تلاش گوگل درک بهتر از محتوای صفحه و ارایه بهترین نتایج به کاربران خود است. در نتیجه نقش محتوا هم چنان در سئو ۲۰۱۸ پررنگ باقی خواهد ماند و تهیه محتوا نیازمند وقت و دانش بیشتری نسبت به گذشته است. محتوای شما باید پاسخگوی سوالات بسیاری از کاربران باشد و همزمان از نظر موتورهای جستجو ارزشمند باشد. هرچقدر دایره کلمات شما گسترده تر بوده و به ادبیات کاربران نزدیک باشد شانس شما برای کسب جایگاه بیشتر خواهد بود.

به صفحات پربازدید در سایت خود توجه کنید و ببینید که آیا محتوای طولانی و جامع کمکی به کسب جایگاه شما در نتایج گوگل داشته است؟ آیا توانسته اید با ارایه مقالات کوتاه و کم ارزش بازدیدکننده زیادی جذب کنید؟ تجربه خود را با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

 


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۱:۱۲ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)