منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

درباره ی بررسی کننده رتبه موز

 


چرا به ابزار Moz Checker یا این که آنالیز کننده مرتبه موز نیاز داریم؟
تحلیل کننده درجه موز یک ابزار تخصصی میباشد که به شما یاری ابزار سئو می نماید تا سکو صفحه ها گوناگون وبسایت خویش را به صورت جامع محاسبه فرمائید. شما به راحتی می‌توانید پارامترهای مهم وبسایت خویش مانند Domain Authority و Page Authority را آنالیز فرمایید. علاوه بر این، میتوانید آن را با رقبای خویش مقایسه کرده و استراتژی مطلوب برای seo وبسایت خویش را برنامه ریزی فرمایید تا طبق این گزارش، درجه های فراتر را بدست آورید.
به کارگیری از چکر moz بسیار سهل و آسان میباشد. کافیست url وب سایت و کاغذ ای که میخواهید نظارت گردد را در بخش مربوطه در صدر جایگذاری نمایید. در پهنا چندین ثانیه پارامترهای ما یحتاج را بدست میاورید. این پارامترها پیج اتوریتی و دامین اتوریتی میباشند.

Moz Rank چه می‌باشد؟
MozRank به معنای امتیاز محبوبیت پیوند شما میباشد که به وسیله نمره کیفیت پیوند ها اندازه گیری می گردد. نخستین از همگی، mozrank معیاری میباشد که سایت Moz برای به حساب آوردن نرخ seo موتور کاوش در یک کاغذ اینترنت یا این که وبسایت خاص ساخت و ساز نموده است. Moz این نمره را در مقیاس لگاریتمی میان 1 تا 10 احتساب می نماید. بدین ترتیب ، بهبود جایگاه موز از 3 به 4 راحتتر از آن میباشد که از 8 به 9 بهبود یابد. اکثریت عموم بر این باورند که میانگین شاخص موز برای یک سایت عادی، عددی نزدیک به 3 میباشد. سکو موز یک کاغذ اینترنت با اخذ تعداد متعددی لینک از صفحه ها نصفه دارای شهرت یا این که یک سری پیوند از صفحه ها بسیار دوست داستنی میتواند بهبود یابد.


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۲:۲۶ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)