منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

تعریف برخی ابزارهای سئو


یک کدام از شایسته ترین ابزار سئو برای تحقیق در خصوص کلید کلمه و واژه میباشد . این ابزار این قابلیت و امکان را به شما میدهد تا با نوشتن یک کلمه و واژه کلیدی ، به آسانی ایده هایی در زمینه ی کلید واژه و کلمه اخذ فرمایید. این پیشنهادات لغت ها کلیدی از خصوصیت autosuggest Google گردآوری شده‌است. همینطور به شما پیشنهادات کلمه ها کلیدی از بینگ ، یوتیوب ، آمازون و موردها دیگر را نشان میدهد.

این داده ها بسیار ارزشمند میباشد و شما میتوانید با خرید ورژن مبلغی این اپ به اطلاعاتی نظیر مقدار جست و جو تک تک لغات کلیدی، ترازو کلیکی که بر روی هر واژه و کلمه کلیدی گردیده و بخش اعظمی داده ها باارزش دیگر دسترسی پیدا نمایید

Broken Link Checker


لینک و پیوند های معیوب میتوانند بر بهینه سازی وبسایت شما تأثیر منفی بگذارند و تجربه بدی را برای یوزرها شما تولید نماید. در حالتی‌که مدتی میباشد که بلاگ خویش را اداره می‌کنید ، بایستی هر از گهگاه تارنما خویش را محاسبه فرمایید و درصورتی که پیوندهای فساد مشاهده کردید آن‌ها‌را برطرف نمائید.

Broken Link Checker یک کدام از شایسته ترین ابزار های بدون پول seo میباشد که به شما قابلیت میدهد پیوندهای معیوب را در وبسایت وردپرسی خویش پیدا فرمائید. آن گاه می‌توانید آن پیوند ها را حتی فارغ از بازنویسی پیام های خویش برطرف نمائید.

این پلاگین بسیار موءثر میباشد و به طور کاملً بدون‌پول میباشد. صرفا نکته منفی این میباشد که قادر است وسعت متعددی از منابع سرور را مشغول نماید و ممکن میباشد سرور صاحب خانه وردپرس شما‌را نماید نماید . برخی از ارائه دهندگان میزبانی مانند WP Engine از پیشین این پلاگین را مسدود می نمایند.

ازآنجاکه این پلاگین در شکل داشتن محتوای متعددی می‌تواند وبسایت شمارا نماید نماید ، سفارش میکنیم از ابزار Ahrefs برای شناسایی پیوند های معیوب به کارگیری فرمایید چون این ابزار امداد می نماید تا اطمینان داشته باشید که اینترنت سایتتان مدام سریع میباشد.

SEOquake
شایسته ترین ابزارهای seo

SEOquake ابزاری اثر گذار برای اشخاصی میباشد که سایتشان با وردپرس پباده سازی گردیده باشد. این ابزار تحت عنوان پلاگین برای مرورگرهای وب مانند Google Chrome ، Mozilla Firefox ، Opera و Safari در دسترس میباشد.

این ابزار، داده ها مرتبط با seo را برای هر تارنما آماده می نماید. این اطلاعات مشتمل بر تندرست ورقه ، سن ، پایانی به روزرسانی ، جایگاه الکسا و اکثری از پارامترهای دیگر میباشد. این پلاگین یکی شایسته ترین ابزارهای seo برای پردازش تارنما میباشد.

نوار ابزار SEOquake قادر است مجموع حاصل یکسان جستجوی داده را هنگام نوشتن یک واژه و کلمه کلیدی به شما نشان دهد. در‌حالتی که می‌خواهید در عبارات کلیدی مختلفی رقابت فرمائید ، این داده ها میتواند بسیار اثر گذار باشد. شما حتی میتوانید حاصل کاوش را با فرمت CSV بارگیری فرمائید و کاغذ های اکسل داده های جستجوی خویش را بر پایه ی ذوق و سلیقه خویش مرتب سازی فرمایید.

پلاگین WP Rocket
پلاگین موشک وردپرس

سرعت تارنما یکی دست اندرکاران اساسی در سکو بندی کاوش میباشد. به همین استدلال شما می بایست بر سرعت و کارایی سایت خویش آنالیز داشته باشید تا مطمئن گردید در بهینه سازی شما تأثیر منفی نمی گذارد.

سهل وآسان ترین راه و روش برای ارتقاء سرعت وبسایت شما فعال کردن یاد نهفته میباشد. این پلاگین یکی شایسته ترین ابزارهای بهینه سازی در مسئله مدیر خاطر کش در وب سایت های وردپرسی میباشد،

یکی شایسته ترین امکان های پلاگین WP Rocket این میباشد که یک مثال از سایت شمارا در یاد نهفته خویش ساخت‌و‌ساز می نماید، و به یوزرها این ورژن ذخیره گردیده را نشان می‌دهد که سرعت بالا تری نسبت به ورژن معمولی داراست.

در صورتی‌که شما از این پلاگین به کارگیری می‌کنید احتمال داراست گاهی اوقات تغییراتی که بر روی تارنما اعمال میکنید را نتوانید ملاحظه کنید. برای رفع این نقص‌ نیاز میباشد یک توشه یاد کش تارنما خویش را تمیز نمائید.

در‌این پلاگین شما به راحتی و با یک کلیک بی آلایش میتوانید کش وبسایت خویش را تمیز نمایید برای این فعالیت ما یحتاج میباشد در برگه رئیس تارنما وردپرسی خویش وارد منوی پیکربندی گردید و مورد WP Rocket را گزینش نمایید.

در پنجره گشوده گردیده می‌توانید بر روی مورد ی clear cash کلیک فرمایید تا یاد کش وبسایت شما به راحتی پاک بشود.

MonsterInsights
اکثری از مبتدیان برای تصمیم گیری درباره ی بازاریابی خویش به شایسته ترین حدس خویش توکل می نمایند. ما یحتاج وجود ندارد این فعالیت را انجام دهید زمانی که به راحتی بتوانید دیدگاه ما یحتاج برای بهبود استراتژی seo وبسایت خویش را با پلاگین های وردپرسی به دست آورید.

MonsterInsights پلاگین ی نصب کننده Google Analytics برای وب سایت های وردپرس میباشد. این پلاگین این قابلیت را به شما می‌دهد تا گوگل انالیتیکس را به راحتی در وب سایت وردپرسی خویش نصب فرمایید و گزارش های دقیقی را در داشبورد رئیس وب سایت وردپرسی خویش ببینید.

این پلاگین به شما می‌گوید که یوزرها شما از کجا می‌آیند ، محتوای برتر شما کدام یک میباشد، یوزرها در وبسایت شما چه عمل هایی انجام میدهند و بیشتر به سراغ کدام نصیب ها می‌روند. همینطور این پلاگین این قابلیت و امکان را به شما میدهد تولیدات دوستداشتنی خویش و همینطور محصولاتی که محبوبیت خویش را از دست داده اند شناسایی نمایید و مبادرت به تصحیح آنان فرمایید.

امید‌وار‌یم این نوشته‌علمی به شما در یافتن شایسته ترین ابزارهای بهینه سازی و شایسته ترین افزوته ها برای تارنما های وردپرسی یاری کرده‌باشد.


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۸:۳۴ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)