منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

با 5 ابزار سئو اشنا شویم


SERPerator :
همانطورکه می‌دانید نتیجه ها کاوش متعلق ابزار سئو  به جای جغرافیایی (مانند فست فود، شیرینی فروشی و کسب و شغل های محلی) و دستگاه های (تلفن همراه و دسکتاپ) گوناگون بسیار گوناگون میباشد و ابزار فوق العاده SERPerator قابلیت و امکان نظارت نتیجه ها جستجوی گوگل در موقعیت های متفاوت را در دست شما قرار می‌دهد. به عبارت دیگر شما قوی خواهید بود تا صفحه ها کاوش را در فریم یک تلفن همراه خاص در جای‌جای از جهان ملاحظه کنید !

شایسته ترین و دیدنی ترین خصوصیت ابزار SERPerator مقایسه ظاهری صفحه ها نتیجه ها گوگل در دو موبایل تلفن همراه متعدد میباشد.

 

 

14- Scream Frog :
اشتباهات فنی سئوی خویش را درچند ثانیه حل فرمایید !

در واقعیت روبرو شدن با ایرادات فنی سئوی وب سایت خیلی عذاب آور میباشد، البته این ابزار چالاک خزنده هایی همچون گوگل دارااست که مجموع تارنما شما‌را رَصَد کرده و مشکلاتی نظیر خطاهای HTTP، رندرهای لهجه جاوا اسکریپت، باگ های HTML و ارورهای خزنده ها را به شما گزارش می نماید.

همانگونه که می‌دانید الگوریتم های گوگل از محتوای تکراری به هیچ وجهً خوشش نمی آید، به همین برهان با به کارگیری از ابزار Scream Frog توانمند خواهید بود صفحه ها دربردارنده محتوای تکراری در وب سایت خویش را شل شناسایی فرمایید.

 

 

15- Google Analytics :
تعامل یوزرها با وب سایت خویش را ملاحظه کنید !

گوگل انالیتیکس تنهاً یک ابزار بهینه سازی محسوب نمیشود البته آوردن اسم آن درین مقاله خالی از لطف وجود ندارد. داده ها این نرم افزار به شما نشان می‌دهد که سئوی صفحه ها تارنما در چه وضعیتی جای‌دارد؛ اطلاعاتی از قبیل :

ترافیک ارگانیک
نرخ پریدن (Bounce Rate)
منابع ترافیک
مقطع ماندن یوزرها در تارنما
سرعت صفحه ها
بارزترین خصوصیت گوگل آنالیتیکس سازش و مخلوط با اپلیکیشن سرچ گوگل کنسول میباشد که در اینصورت قدرتمندتر نیز گردد؛ به نحوی که با پیوند کردن حساب های Google Analytics و Google Search Console امکان هایی نظیر معیار نرخ کلیک (CTR)، لغت ها کلیدی گزینه استعمال یوزرها برای یافت کردن سایت و غیره در دسترس شما قرار میگیرد.

 

 

16- Keys4Up :
فهرستی از کلید کلمه های به کارگیری نشده در دستان شما خواهد بود !

ابزار Keys4Up از یک الگوریتم مخصوص برای ایجاد عبارات کلیدی جانبی به کارگیری می نماید؛ مثلا در شرایطی‌که شما عبارت بازاریابی محتوایی را در آن جتستجو فرمائید تنها کلمه ها هم خانواده را به شما توصیه نمی دهد بلکه عباراتی که یوزرها بیشترین تعامل را با آنان داشته اند نیز در مشت شما قرار میدهد.

یکی نقاط ضعف این ابزار این میباشد که قابلیت و امکان مشاهده تعداد جستجوی یوزرها برای شما مهیا وجود ندارد، البته توانمند خواهید بود کلیدواژه های متبوع را به یک فولدر CSV تبدیل کرده و بعد از آپلود در ابزارهای دیگر بهینه سازی، از ترازو بازدید ماهانه هریک آگاه گردید.

 

Keys4Up

 

 


17- Yoast WordPress Plugin :
شایسته ترین ابزار seo برای وردپرس…

در‌حالتی که تارنما خویش را بر روی سیستم مدیر محتوای وردپرس فعال‌سازی نموده اید، ابزار Yoast شایسته ترین مورد برای شما به حساب آورده می شود. این ابزار یکی قدرتمندترین افزونه های بهینه سازی میباشد که به طور بدون پول در مشت وبمسترها جای دارد. از خصوصیت شاخص ابزار Yoast می شود به ساخت و ساز خودکار نقشه وب سایت XML اشاره نمود که‌این قابلیت و امکان را به گوگل و دیگر مرورگرهای اینترنتی میدهد تا به راحتی به باطن صفحه ها تارنما شما وارد شوند و محتوای آنها‌را ایندکس نمایند.

علاوه براین به یاری ابزار Yoast دیگر نیاز وجود ندارد بعداز وارد کردن صفحه ها نو، نقشه تارنما را مجدد سرهم بندی فرمائید و این ابزار به طور خود کار نقشه وبسایت را بروز رسانی خواهد کرد.


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۰:۲۳ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)