منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

چند ابزار مهم در دنیای سئو


Google Webmaster Tools
خوشبختانه گوگل خدمت‌های ابزار سئو رایگانی هم برای وبمستران در حیث گرفته میباشد. گوگل وبمستر تولز یکی‌از خدمت‌های بدون‌پول گوگل برای مدیر و تجزیه و آنالیز وبسایت‌هاست. این ابزار بهینه سازی از این جهت که به وسیله غول موتورهای کاوش یعنی گوگل اداره می‌گردد، داده ها به‌مراتب گرانبها‌تری در چنگ شما وبمستران قرار میدهد.
با به کار گیری از این داده ها که از طرف گوگل درباره‌ی وبسایت و کوشش آن در فهرست نتیجه ها کاوش ارائه میگردد میتوانید از ایرادات و مانع ها ظواهر شدن در درجه‌های برتر فهرست حاصل تدبیر یافته و نسبت به رفع آن ها مبادرت نمائید. این داده ها عبارت‌اند از:

دسترسی یا این که عدم دسترسی گوگل به محتوای وبسایت
کشف و حذف بدافزارها و خطاها اسپم
تدبیر از دوستداشتنی‌ترین کلیدواژه‌هایی که در سایتتان به‌کاربرده‌اید
درایت از کلیدواژه‌هایی که بیشترین ترافیک را به سایتتان وارد می‌نمایند
محاسبه کوشش وبسایت بر روی موبایل‌های موبایل و تبلت
ضمنا، از آن جا که این خدمت وابسته به گوگل میباشد، امکانی برای برقراری رابطه دربین مدیران تارنما‌ها و گوگل را تولید می‌نماید؛ درین راستا شما با به کار گیری از گوگل وبمستر تولز میتوانید کارها تحت را انجام دهید:

تثبیت صفحه های و پست‌های تازه برای اینکه زودتر به وسیله خزنده‌ها آنالیز شوند
حذف محتوایی که نمی خواهید یوزرها به آن دسترسی داشته باشند
تصحیح تارنما سوای ساخت گونه های به ظاهر وبسایت در صفحه ها حاصل کاوش
SEMRush
SEMRush بیشتر برای مدیر کمپین‌های بازاریابی مطلوب میباشد. در شرایطی‌که قصد دارید به تعداد کلیک‌ها، نمودار تاریخی، API ها و گزارش کارایی کمپین‌ها، کلیدواژه‌ها و کانال‌های اجتماعی دسترسی داشته باشید، به کارگیری از این ابزار را به شما توصیه میکنیم.
SEMRush علاوه بر اینکه یک ابزار seo میباشد، ابزاری برای بررسی رقبا نیز به حساب می آید. به امداد این ابزار می توانید به منبع ترافیک رقبا، نتیجه ها کانال‌های اجتماعی، جایگاه کلیدواژه‌ها و اکثری مورد ها دیگر دست پیدا فرمائید.

بهینه سازی SiteCheckup
با بهینه سازی SiteCheckup صرفا در پهنا یک‌سری ثانیه و با تعدادی کلیک میتوانید ملاحظه کنید موتور کاوش به چه شکل وب سایت شمارا تعبیر و تفسیر می‌نماید.
یکی برتری‌های seo وب سایت چکاب گزارش‌های این ابزار بهینه سازی میباشد درباره ی ایرادات فنی یا این که کاستی‌هایی که برای کسب مرتبه بهتر در تارنما چشم می شود.

Woorank
وورنک یکی از دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و آنالیز seo میباشد. این ابزار بسیار سریع بوده و به کار گیری از آن سهل وآسان میباشد. وورنک از بینش گوگل به اینترنت‌وبسایت نگاه کرده و آن را از نگاه سئو خارجی و آن پیج و seo تکنیکال چک می‌نماید.
به صورت کلی این ابزار بهینه سازی دارنده امکان‌های پایین میباشد:

تجزیه و ارزیابی رقابتی
کلیدواژه‌هایی که وب سایت‌های حریف به کارگیری کرده‌اند
ترافیک روزمره و ترافیک مبنی بر مقطع
ارزیابی لیست بازاریابی؛ این آنالیز لیست بیشتراز ۷۰ ارشادوراهنمایی برای سئو وبسایت ارائه می‌نماید که برای بهبود مرتبه و بهبود بازاریابی‌ها بسیار اثرگذار خواهد بود.


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۵:۴۵ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)