منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

معرفی ۸ ابزار رایگان بررسی سئو فنی یا تکنیکال

معرفی ۸ ابزار رایگان بررسی سئو فنی یا تکنیکال
ابزار سئو  فنی یا این که بهینه سازی تکنیکال (Technical سئو) اصولی میباشد که رعایت آن‌ها به ما اطمینان میدهد تارنما ما بوسیله موتورهای کاوش به خیر فهم و پایش گردیده و میتواند به شایسته ترین و سریع‌ ترین صورت ممکن ایندکس گردد.

تعداد متعددی ابزار بهینه سازی تکنیکال و مقاله‌ها زیادی نیز راجع به آنان وجود دارااست، که از ابزارهای بدون‌پول و فریمیوم (freemium) گرفته تا فهرست ابزارهای مبلغی را دربرگیرنده میشوند.

با اعتنا به خیل‌عظیم عواملی که می بایست برای بهینه سازی تکنیکال در لحاظ بگیرید، این ابزار ها می‌توانند به شما در باب اکثر این دست اندرکاران امداد نمایند. مورد نیاز وجود ندارد یک بسط دهنده (developer) باشید تا بتوانید از آن ها به کارگیری فرمایید زیرا کلیه این ابزار ها نسبتا مخاطب پسند (user-friendly) بوده و میتوانند در وقت شما نیز صرفه جویی نمایند.

هشت ابزار مجانی چک seo فنی
ابزار های تحلیل بهینه سازی فنی یا این که تکنیکال معرفی گردیده در‌این نوشته‌علمی بهینه سازی مگ بدون‌پول بوده و به شما برای بهبود حالت تکنیکال تارنما امداد می‌نمایند.

بیایید استارت کنیم و این ابزارها را بیشتر بشناسیم. با کلیک بر روی تیتر هرکدام از این ابزار ها به ورقه مرتبط با آنان هدایت خواهید شد.

۱) بهینه سازی Pagination Testing Tool
حصول اطمینان از اینکه کاغذ بندی در یک سایت رعایت شده‌است منجر میگردد موتورهای کاوش بتوانند کلیه صفحه های تعدادی یا این که گروه صفحه ها دارای ارتباط بهم را ببینند.

برگه بندی خطا یکی‌از اصلی ترین خطاها به خصوص برای وب سایت های تجارت الکترونیک و همینطور وبسایت هایی با قسمت های خبرها و بلاگ هست.

تنها کافی میباشد URL که می‌خواهید ورقه بندی را درباره‌ی آن چک فرمایید را وارد نمایید و روی اجرا کلیک فرمائید، ابزار به‌سرعت به شما نشان می‌دهد که آیا تگ های rel = “prev / next” به صحت مصرف شده میباشد.

قابل ذکر میباشد که گوگل جدیدا اعلام نموده است که دیگر تگ rel = “prev / next را در مراحل ایندکس کردن در حیث نمی‌گیرد. با این حالا نظارت آن برای شیت هایی که پیش از این ایندکس گردیده اند خالی از لطف وجود ندارد. برای توضیحات تکمیلی نوشته‌ی علمی منزل تکانی بهاره در گوگل منجر اندوه سئوکاران شد را مطالعه فرمائید.

 

 


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۶:۱۷ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)