منبع عالي براي مقالات ابزار سئو منبع عالي براي مقالات ابزار سئو .

منبع عالي براي مقالات ابزار سئو

يافتن كلمات پيشنهادي گوگل در مورد مفهوم كليدي

براي آنكه بتواند موضوعات و حواشي ابزار سئو مورد توجه پيرامون مفهوم كليدي خود را پيدا كنيد بايد ابتدا بدانيد كاربران عموما چه عباراتي را جستجو ميكنند و براي اين كار بهتر است از پيشنهادات گوگل هنگام جستجو استفاده كنيد. اين پيشنهادات عملا پرجستجوترين عبارات كاربران در موضوع مورد نظر شما هستند.

1- استفاده از پيشنهادات گوگل هنگام جستجو
اولين قدم براي يافتن كلمات كليدي پيشنهادي گوگل جستجوي عبارت مورد نظر در گوگل است. به محض آنكه شروع به نوشتن در نوار جستجو ميكنيد پيشنهادي به شما نمايش داده ميشوند. اين پيشنهادات عباراتي هستند كه توسط كاربران جستجو شده اند و با متن وارد شده توسط شما شروع ميشوند. تصوير زير نمايي از اين پيشنهادات گوگل است.

ليست كلمات كليدي پيشنهادي گوگل هنگام جستجو
همين روند را براي اين ليست از كلمات ادامه ميدهيد و پيشنهادات مرتبط با هريك از آنها را پيدا ميكنيد. در نهايت شما ليستي بلند از عبارات مورد نظر كاربران خواهيد داشت كه خوراك لازم براي نگارش محتوا و تعيين تگ هاي h2 در مقاله شما خواهند بود.

وبسيما ابزاري كارآمد و ساده براي دسترسي به اين پيشنهادات تهيه كرده است كه به شما اجازه ميدهد با وارد كردن عبارت مورد نظر خود ليست پيشنهادات مرتبط با آن را دريافت كرده و همزمان ليست پيشنهادات متناسب ب

اين ابزار ميتواند با يك جستجوي ساده تا ۱۰۰ كلمه يا عبارت هدف پيرامون آن مفهوم كليدي را در اختيار شما قرار دهد. براي استفاده از اين ابزار به صفحه كلمات پيشنهادي گوگل مراجعه كنيد. تصوير زير نمونه اي از خروجي ابزار بهترين كلمات پيشنهادي گوگل است.

ابزار جستجوي كلمات كليدي پيشنهادي گوگل
2- استفاده از پيشنهادات گوگل در صفحه جستجو
علاوه بر پيشنهادات لحظه اي كه هنگام جستجو به شما نمايش داده ميشود. عبارات ديگري نيز در پايين صفحه نتايج جستجو در اختيار شما قرار ميگيرد. اين پيشنهادات از نظر املايي و جمله بندي با عبارت جستجو شده توسط شما متفاوت هستند ولي همگي مرتبط با مفهوم كليدي مورد نظر شما خواهند بود.

تصوير زير نمايي از پيشنهادات گوگل براي عبارت بوت استرپ چيست هستند كه به شما كمك ميكند. عبارات مرتبط و موضوعات داغ براي اين مفهوم كليدي را شناسايي كنيد.

كلمات پيشنهادي گوگل در انتهاي صفحه نتايج جستجو
3- استفاده از ابزار keyword planner
اين ابزار يكي از ابزارهاي زيرمجموعه google adwords است كه براي نمايش تبليغات در نتايج جستجوي گوگل مورد استفاده قرار ميگيرد. در اين بخش شما ميتوانيد عبارات مورد نظر خود را وارد كرده و علاوه بر دريافت تعداد جستجوي ماهانه هركدام عبارات پيشنهادي گوگل مرتبط با آن موضوع را نيز دريافت كنيد.

براي آشنايي بيشتر با اين ابزار پيشنهاد ميكنيم مقالهآموزش كار با ابزار keyword planner را در وبسيما مطالعه كنيد.

سخن پاياني
هر روز الگوريتم هاي گوگل قويتر از گذشته و با هوش بالاتر صفحات را بررسي ميكنند. تمام تلاش گوگل درك بهتر از محتواي صفحه و ارايه بهترين نتايج به كاربران خود است. در نتيجه نقش محتوا هم چنان در سئو ۲۰۱۸ پررنگ باقي خواهد ماند و تهيه محتوا نيازمند وقت و دانش بيشتري نسبت به گذشته است. محتواي شما بايد پاسخگوي سوالات بسياري از كاربران باشد و همزمان از نظر موتورهاي جستجو ارزشمند باشد. هرچقدر دايره كلمات شما گسترده تر بوده و به ادبيات كاربران نزديك باشد شانس شما براي كسب جايگاه بيشتر خواهد بود.

به صفحات پربازديد در سايت خود توجه كنيد و ببينيد كه آيا محتواي طولاني و جامع كمكي به كسب جايگاه شما در نتايج گوگل داشته است؟ آيا توانسته ايد با ارايه مقالات كوتاه و كم ارزش بازديدكننده زيادي جذب كنيد؟ تجربه خود را با ما و ساير خوانندگان اين مقاله به اشتراك بگذاريد.

 


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۱:۱۲ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)