منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

ابزار SpyFu


شنیده‌اید که می گویند «دوستان خویش را در اطراف خویش نگه دارید و معاندان را مجاورت خیس»؟

ولی این زمینه بدین مفهوم وجود ندارد که رقبای شما جزو دشمنانتان میباشند، ولی بالاخره رقابت میباشد و شما بهتر میباشد بدانید که آنها برای بهینه سازی و بازاریابی شان در درحال حاضر انجام چه کاری می باشند. اگرچه خودتان میتوانید شغل های متعددی را در‌این ارتباط انجام دهید، البته می بایست هنگامی را برای نظارت رقبا و پیگیری آنان کنار بگذارید. به همین خیال بهتر میباشد به ابزارهایی همانند SpyFu اعتماد نمائید.

با به کارگیری از این ابزار سئو  شما می توانید کارهایی که رقبایتان انجام میدهند را رصد نمائید. به برگه اساسی SpyFu بروید و نشانی هر سایتی را که می خواهید، وارد فرمائید.

ابزار بهینه سازی SpyFu

از این نصیب میتوانید جستجوی خویش را انجام دهید و از داده ها اکران داده گردیده به کارگیری کنید. با وارد کردن نشانی وبسایت، با چنین نتایجی روبرو میشوید:

ابزار بهینه سازی بدون‌پول SpyFu

این فقط ابتدا فعالیت میباشد. شما میتوانید حاصل جانور در برگه را چک فرمائید و داده های مربوط به موردها ذیل را گردآوری فرمایید:

کلمه ها کلیدی اشتراکی
لغات کلیدی برتر
سوابق جایگاه‌بندی وبسایت
پیوند‌های داخلی
قطعا از خودتان میپرسید پی بردن کارهایی که رقبا انجام میدهند چه مزیتی می‌تواند داشته باشد؟

مکان هیچ شک وتردید و تردیدی وجود ندارد که همگی دوست دارا هستند بازه زمانی اندکی را بر روی رقبای خویش صرف نمایند و بیشتر وقت خویش را بر روی کسب‌وکار خودشان متمرکز نمایند. ولی در حیث داشته باشید که شما نمی‌توانید‌ فارغ از شناسایی رقبای خویش پیروزی چندانی کسب نمایید.

با یاری ابزار SpyFu میتوانید شغل های پایین را انجام دهید:

فراهم کردن کلمه ها کلیدی جدیدی جهت مرتبه گیری در حاصل کاوش
ارزیابی ترازو پیروزی شما یا این که رقیبتان در یک کلمه و واژه کلیدی خاص
تهیه نمودن داده ها بیشتر در خصوص پروفایل پیوند بیلدینگ رقبا
فعالیت خویش را با رقبای مهم خویش مقدمه فرمایید. بعداز مدتی متوجه خواهید شد که تهدید‌ها پهناور برای سکو‌بندی در موتورهای کاوش را پشت رمز نهاده‌اید.


در‌پی ارتقا فروش چندبرابری میباشید؟
ما به شما امداد می کنیم با تبلیغات گوگل و کمترین هزینه در جایگاه‌های نخستین گوگل قرار بگیرید.
برای مشورت کردن بدون پول، همین شرایط فعلی با ما تماس حاصل نمایید.
تبلیغات گوگل ادز021-41897070داخلی 2
7. Dasheroo
در‌حالتی که شما نیز از از دست دادن مقطع خویش بر روی ابزارهای گوناگون خسته گردیده‌اید، بهتر میباشد ابزار Dasheroo را آزمون نمائید. این ابزار یکی‌از راه حل‌های تجاری، مخاطب پسند و بدون پول میباشد که همگی معیارهای کسب‌وکار را در کنار یکدیگر قرار می دهد. برای اینکه داده‌های خویش را پیگیری فرمائید ناچار نیستید به طور غیر وابسته از ابزارهای گوناگون استعمال فرمایید.

ابزار seo - DASHEROOالان با خودتان می گویید این هم که کاراییش مثل گذشته‌هاست پس چه فرقی با سایر داراست؟ فرق Dasheero این میباشد که‌این ابزار یکی‌از وسیع ترین کتابخانه‌های ادغامی کانال‌های اجتماعی را در خویش دارااست و قادر است به برنامه‌های تحت متصل خواهد شد:

چهره بوک
توییتر
یوتیوب
گوگل محاسبه
اینستاگرام
HubSpot
Shopify
مطمئن باشید شما نیز مثل اینجانب از پیگیری و چک داده‌های به دست آمده لذت خواهید موفقیت، البته مطمئناً نمی توانید این فعالیت را به صورت مداوم انجام دهید. بدین ترتیب سفارش میکنم مطلقاً از این ابزار خوب برای کسب‌وکار خویش منفعت ببرید.

ابزار بهینه سازی Dasheroo


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۴:۳۳ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)