منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

آموزش ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول


تثبیت وبسایت در گوگل
یکی‌از مهم ترین اقدامات ابزار سئو بعداز پباده سازی و فعال سازی، معرفی و تثبیت تارنما در گوگل میباشد. برای جذب بازدیدکننده از روش گوگل پیش از هر چیز می بایست صفحه ها شما در گوگل ایندکس شوند. برای یک وب سایت که جدیدا فعال سازی شده‌است جلب دقت گوگل و ربات های آن قادر است دوران متعددی را طلب نماید. در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم مسیر استاندارد برای تثبیت تارنما در گوگل را به شما معرفی کنیم.

در‌حالتی که هنوز با مضمون‌ seo آشنا نشده اید توصیه می‌کنیم نوشته‌ی علمی seo چه می باشد را مطالعه فرمایید.

یادگرفتن تثبیت وبسایت در گوگل
نمایشگر ویدئو

00:00
04:36


فراگیری کل طریق های تثبیت تارنما در گوگل وبمستر
درین نصیب ویدیویی کوتاه از روند تثبیت و معرفی وبسایت در گوگل تهیه و تنظیم کرده ایم تا فرآیند انجام فعالیت و نکات مرتبط با این روند را به طور بی نقص به شما فراگیری دهیم.

با آپ تو دیت تازه سرچ کنسول این ویدیو مسیر صدق را به شما نشان نمیدهد البته هنوز نکات مهمی در آن بیان شده میباشد و به همین ادله آن را از وبسایت حذف نکرده ایم. برای مشاهده مسیر تازه توصیه می کنیم به انتهای نوشته‌ی علمی و قسمت تثبیت تارنما در گوگل سرچ کنسول تازه مراجعه‌کنید.

گوگل وبمستر تولز یا این که گوگل سرچ کنسول؟
گوگل سرچ کنسول تیم ای از ابزارهای بهینه سازی میباشد که بوسیله وبسایت گوگل و برای استعمال وبمستران پباده سازی شده‌است. این ابزار که به طور مجانی و به وسیله گوگل پباده سازی شده‌است به مدیران وبسایت ها اذن می‌دهد تا فهم صحت از همت تارنما خویش در حاصل کاوش، حالت ایندکس صفحه های و خطاهای احتمالی از حیث سرعت و آرم گذاری داشته باشند.

اما مهم ترین کاربرد این ابزار در موقعیت ویژه و خطاها میباشد که بسیار به شما یاری خواهد کرد. بطور نمونه در شکل جریمه شدن وب سایت شما، گوگل از همین روش به شما اطلاع خواهد اعطا کرد و یا این که کارشناس seo شما قابلیت و امکان نظارت موقعیت را خواهد داشت.

تصویر تحت نمایی از ورژن سابق این ابزار میباشد که با اسم گوگل وبمستر تولز آن را می شناختیم.

نمایی از پنل رئیس گوگل وبمستر تولز
با اضافه شدن تجهیزات تازه و اصلاحات مهم ظاهرا اسم آن به گوگل سرچ کنسول عوض شده میباشد که فعلا به صورت پایین در دسترس میباشد.

پنل رئیس وب سایت در ابزار گوگل سرچ کنسول

تثبیت وبسایت در گوگل اولی گام برای به کارگیری از این ابزار قوی میباشد که به دنبال به شما فراگیری خوا هیم اعطا کرد.

پروسه معرفی وب سایت به گوگل
برای استارت می بایست به برگه مهم گوگل سرچ کنسول
مراجعه کرده و با یک حساب Gmail وارد گردید. بعد از این مرحله پنجره ای به صورت ذیل به شما نشان داده می شود که دو طرز برای تثبیت وب سایت در گوگل را در مشت شما قرار می دهد.

دو نحوه برای تثبیت تارنما در گوگل

نحوه اولیه معرفی و تثبیت یک دامنه در گوگل و نحوه دوم تثبیت یک نشانی مشخص و معلوم میباشد. استعمال از هر مورد از این دو طریق دسترسی شما به پنل سرچ کنسول را مهیا میکند البته بهتر میباشد به موارد ذیل اعتنا داشته باشیم:

تثبیت تارنما با نحوه Domain Property
با تایید دامنه تمامی نشانی ها، زیردامنه ها و فولدرهای آن دامنه به اسم شما تثبیت گردیده و قابل رئیس خواهد بود. برای انجام این فعالیت یک DNS Record در مشت شما قرار می‌گیرد که بایستی در پیکربندی DNS دامنه خویش وارد فرمائید.

تثبیت وبسایت در گوگل با به کار گیری از DNS دامنه و Domain Property
در واقع در حالتی که شما کار کشته به اعمال تغییرات در DNS یک دامنه باشید در معنای میباشد که سطح دسترسی بالایی به آن وبسایت و دامنه دارید در فیض گوگل شمارا تحت عنوان صاحب این تارنما تایید نام و نشان خواهد کرد.

در لحاظ داشته باشید که برهه زمانی تغییر‌و تحول DNS ممکن میباشد تا 24 میباشد مقطع چیره شود شما نمیتوانید فورا دکمه verify را بزنید. همینطور این رکورد بایستی تا مدام در پیکربندی DNS شما باقی بماند و در شکل حذف آن دسترسی شما به داده ها نیز محدود شود.

 

 

 

 


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۸:۰۹ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)