منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

بررسی سرعت سایت

.داده‌ساختار یافته یا این که stuctured data
 ابزار سئو و ساخت‌و‌ساز داده‌های ساختاریافته هرچند تاثیر مستقیمی بر بهینه سازی تارنما ما نمی‌گذارد، البته به‌استدلال اینکه ما در صفحه ها حاصل گوگل متعدد از دیگر نتیجه ها اکران داده می‌شویم، میتواند برای بهبود نرخ کلیک یا این که CTR ما تاثیر مثبت داشته باشد. معمولا این داده‌ها با به کار گیری از نماد‌گذاری‌های Schema انجام می‌گردد.

به کار گیری از داده‌های ساختار یافته در بهینه سازی فنی

در شرایطی‌که از سیستم های رئیس محتوا استعمال می‌کنید، میتوانید با فایده بردن از افزونه ها، داده های ساختاری متنوعی را به صفحه ها اضافه نمایید. از جمله با استعمال از این افزونه ها می شود به سادگی داده های ساختاری مربوط به جای دکان را در صفحه های قرار بخشید. نیازی به کلنجار رفتن با کدها وجود ندارد و فقط می اقتدار با یک افزونه این فعالیت را انجام اعطا کرد. افزونه های متعددی دراین مورد وجود دارا‌هستند و با کاوش می‌توانید به آن ها دست یابید.

5.محاسبه و باصرفه‌سازی سرعت وب سایت
یکی‌از وظایف اصلی ما در بهینه سازی فنی، آنالیز شرایط سرعت و کارایی وب سایت میباشد. فاکتور مهمی که در مبحث seo تکنیکال بسیار اهمیت داراست.

تأثیر سرعت وبسایت بر بهینه سازی مشخص و معلوم و شفاف میباشد. پس ما در اینجا به طریق ارزیابی سرعت وبسایت فقط میپردازیم:

سرعت تارنما به‌تیتر یک فاکتور در درجه‌بندی نظر می گردد. چراکه هرچه تارنما سرعت زیر‌تری داشته باشد یوزرها کمتر ترغیب میشوند به آن تارنما بازگشت نمایند. از طرفی خزنده‌ها(Crawlers) موتورهای کاوش نیز برای گردش و خزش باطن تارنما از سرعت بالا به‌تیتر یک خصوصیت اساسی و مؤثر سود می برند. هر چقدر خزنده‌ها با سرعت بالایی تارنما شمارا تحلیل نمایند، این منجر می گردد که امور آسوده خواهد شد و در سود مطالب تارنما شما زودتر ایندکس می گردند که طبیعتا سبب ارتقاء ورودی از گوگل می گردد. برای آنالیز سرعت و تلاش وبسایتتان یکی‌از شایسته ترین ابزارها به کار گیری Page Speed insights گوگل و یا این که جی‌تی‌متریکس میباشد که لینک و پیوند ورود به‌هر دو آنها را میتوانید ملاحظه کنید، کافیست نشانی تارنما خویش را در نوار نظارت این ابزارها وارد فرمایید تا آنالیز کاملی از سرعت صفحه ها گوناگون وبسایت شما ارائه نمایند.

 

 


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۶:۰۱ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)