منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

ابزارهای پرکاربرد در سئو

page speed insight

مطلقاً شما هم دوست دارید نمره سایتتان تا حد ممکن به 100 مجاورت باشد.  ابزار سئو چهت نیل به‌این مقصود، ذیل‌خیس از این امتیازات، page speed پیشنهاد‌هایی برایتان داراست که می تواند به بهبود سایتتان یاری دهد. در صورتیکه هم دنبال اصل الماس میباشید در نوشته‌ی‌علمی «ارتقا سرعت وبسایت نوین» 8 نحوه کاربردی و فن‌ای را حافظه بگیرید و سرعت وبسایت خویش را بالا ببرید.

نکته ماهر: فراموش نکنید که سرعت وبسایت خویش را برای دستگاه های موبایلی و دسکتاپی نظارت نمائید. می بایست برای هر دو دستگاه درجه بالایی داشته باشید.

3. Similar Web
علاوه بر اینکه حواستان به سئوی سایتتان میباشد و تر و تمیز کارایی سایتتان را آنالیز می کنید، بایستی حواستان دور و برتان هم باشد که مشاهده کنید دیگرافراد چه فعالیت می‌نمایند و شما در میدان رقابت کجای کارید.

ابزار SimilarWeb خیر صرفا ابزاری بدون پول برای انجام چنین کاری میباشد، بلکه به کارگیری از آن بسیار بی آلایش و سهل وآسان میباشد. شما می توانید چک نمائید که ترافیک رقبا چقدر میباشد؟ درجه صفحاتشان چقدر میباشد؟ چقدر اینگیجمنت دارا‌هستند و داده ها دیگری که روئت کرد خیر برای اپ‌ریزی به شما میدهد.

درضمن مجموع داده‌ها و آمارها با فرمت‌های قابل قرائت به شما ارائه میشوند.

 

similarweb

داده ها بسیار متعددی از روش این ابزار به دست میاید، به این ترتیب کوشش نمایید شیت حاصل را به توجه و با جزئیات آنالیز نمایید زیرا این داده‌ها برای بهبود seo و استراتژی بازاریابی شما در آینده به کار گیری می‌گردد.

 

به صورت نمونه به نصیب داده‌های مربوط به کاوش بروید؛ از روش این قسمت میتوانید بفهمید ترافیک وب سایت از کجا تامین می‌گردد (از تبلیغات گوگل، از عبارات کلیدی و ...). روی چه کلماتی بیشترین ترافیک را دارید و تبلیغات شما روی کدام واژه و کلمه‌ها بیشترین راندمان را داشته میباشد.

محدودیتی که ورژن مجانی این ابزار داراست این میباشد که شما می توانید صرفا 5 آیتم را با هم مقایسه فرمائید، اما با همین 5 آیتم هم کل داده ها ما یحتاج دستتان خواهد آمد.

 

 

 

 


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۶:۲۸ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)