منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

ابزار های برتر و رایج سئو وب سایت

 


ابزار های seo
seo
ابزارهای بهینه سازی
در بخش اعظمی از موردها، بروزرسانی‌های گوگل اپلیکیشن‌ریزی‌های بازاریابان و سئوکار ها را بهم می‌ریزد.
ولی به وضوح مشخص و معلوم میباشد که‌ ابزار سئو این انجام تغییرات، جهت رفع اشکالات و بهبود سیستم برای یافتن نتیجه ها جستجوی دارای ربط‌خیس است؛ با این هم اکنون پیش رفتن با این تغییرات مدام سهل نخواهد بود. به همین مراد ابزارهای seo در دست شماست تا اینترنت‌وب سایت خویش را همان گونه که گوگل آن را می‌بیند، ملاحظه کنید.

از‌آنجا‌که این ابزارها جهت آشنایی المان‌های متبوع گوگل به عمل گرفته می شوند؛ برای استراتژی جستجوی خود کار شما حیاتی می باشند. درین مقاله با ویرلن همپا باشید تا به محاسبه ۱۰ ابزار برتر seo در سال ۲۰۱۸ بپردازیم تا راحتتر بتوانید به طریق‌ای که گوگل وب سایت شما‌را تحلیل می‌نماید، آن را ارزیابی نمایید.

 

ابزارهای اینترنت مستر گوگل Google’s Webmaster Tools
شاید شایسته ترین رویکرد برای دیدن وب سایت خویش از دیده گوگل، به کار گیری از ابزارهای اینترنت مستر گوگل Google’s Webmaster Tools باشد.
ابزارهای اینترنت مستر گوگل، منابعی از داده ها مایحتاج بازاریابان و یا این که یوزرها عادی را، برای توضیح اصول نخستین کاوش در گوگل در دست آنها قرار میدهد. از جمله ابزار Fetch as Google برای رفع مشکللات بهینه سازی، به شما قابلیت و امکان دیدن یک URL را همانطوری که گوگل آن را می‌بیند، میدهد. با داده ها بدست آمده از این ابزار ، شما قوی خواهید بود حتی کد‌های وخیم، در شکل هک شدن تارنما، را بیابید.

خرید رپورتاژ آگهی
Fetch as Google

ابزار کاربردی دیگر وبمستر، PageSpeed Insights است.
این ابزار با روش چک سرعت اجرای وب سایت بر روی کامپیوتر و گوشی، قادر است جهت بالابردن سرعت سایت شما، بسیار اثرگذار باشد. از آنجایی که واحد سنجش استعمال از گوشی برای جستجوهای آنلاین از کامپیوتر، پیشی گرفته میباشد؛ سرعت، فاکتور بسیار مهمی در کارایی تجارت شما میباشد. این ابزار سرعت تارنما شمارا در طیف ۱ تا ۱۰۰ مجاسبه می‌نماید. طبق لحاظ کارشناسان گوگل، درجه میان ۸۰ تا ۱۰۰ خوب، ۶۰-۷۹ عادی، و ذیل ۵۹ نشان از سرعت تحت وب سایت شما داراست.

 

SEMrush
سرویس ها این وب سایت بدون پول میباشد و عمدتا ابزارهایی جهت بهبود جستجوی کلمه ها کلیدی ارائه می دهد. SEMrush گزارشی از کارایی کلی دامین‌ها و کاغذ‌های اختصاصی هر مورد، مهیا می‌نماید. این وب سایت تیم‌ای از سرویس ها را در اختیارتان خواهد گذاشت و یکی شایسته ترین آن‌ها، ابزار seo یا این که سئو toolkitمی‌باشد. از جمله یک کدام از این ابزارها، به شما قابلیت و امکان دیدن عبارات کلیدی مفید در رنکینگ یک کاغذ را میدهد. علاوه بر این، شما میتوانید هر واژه کلیدی را، از دید تاثیر آن در رنکینگ، معیار جستجوی ماهانه آن و غیره، آنالیز فرمایید.

سئو toolkit همینطور به شما قابلیت و امکان مقایسه سعی ورقه خویش با دیگر رقبایتان را میدهد. به‌این شکل که میتوانید از بک‌لینک و پیوند‌ هایی که از روش رپورتاژ اطلاع رسانی از سایر وبسایت‌ها دریفا نموده اید را نظارت فرمایید و از موقعیت لینک و پیوند بیلدینگ Link Building، و عبارات کلیدی مطلوب، مطلع گردید.

خرید رپورتاژ
ابزار آنالیز بهینه سازی وبسایت

 

HubSpot’s Website Graderهاب اسپات سایت گریدر
در سال ۲۰۰۷، هاب اسپات ابزاری بدون پول را به اسم Website Grader معرفی کرد که ورژن‌ی تازه آن به تازگی به روزرسانی گردیده و جان دار است.

Website Grader ابزاری آنلاین میباشد که بر طبق فاکتورهای پایین، گزارشات را برای شما محیا می‌نماید:

کارایی
این ابزار سایز کاغذ وب سایت شما، درخواست‌ها، سرعت و دیگر فاکتورهای شبیه seo وب سایت را محاسبه می‌نماید.

 


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۵:۲۳ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)