منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

معرفی ابزار مفید و رایگان برای توسعه ی بازی های ویدیویی

 

 

آیا تا به حالا گردیده که ایده ابزار سئو  تولید یک بازی برای سالیان در ذهنتان باقی بماند؟ چنانچه بدانید که توانمند می باشید ایده تان را سوای نیاز به تجربه بازی سازی به حقیقت بدل نمائید، چه حسی به شما دست می‌دهد؟ این روز ها کلیه با یه خرده پشتکار و سختکوشی کار کشته میباشند بازی های ویدیویی بسازند.

ولی این به آن شکل وجود ندارد که بسط ی بازی فعالیت سادگی میباشد. حتی بازی هایی زیرا فلپی پیروزی و تتریس نیز برای آن که به شایسته ترین صورت پیاده شوند مستلزم کوشش و مدت نسبتاً متعددی می باشند. ولی امروز به لطف ابزار متفاوت و بدون پول بسط ی بازی های ویدیویی عنوانی که تولید آن 1 سال مقطع میبرد در حال حاضر میتواند طی 6 ماه و حتی زودتر ساخته گردد. گه گاه حتی نیاز به تایپ کردن کد هم ندارید.

دقت نمائید که در لیست ذیل در آغاز ابزاری با کمترین پیچیدگی را مشاهده خواهید کرد. ابزارهای بدون پول گسترش ی بازی های ویدیویی برای فعالیت کردن بسیار بی آلایش خیس می باشند ولی بایستی بگوییم که شمارا با محدودیت هایی نیز مواجه میسازند. با ما همپا باشید تا 5 ابزار موثر برای بسط ی بازی های ویدیویی را برایتان معرفی نماییم.

1- Construct 2
construct-2-feature-618x350-w600

به نرم افزار نویسی نیازی ندارد: چنانچه تا به درحال حاضر در زندگیتان حتی یک خط کد هم ننوشته اید Construct 2 شایسته ترین مورد برای شماست. این ابزار بسط کاملا روی رابط کاربری گرافیکی تمرکز داراست؛ این بدان معناست که فقط ما یحتاج میباشد مورد ها ما یحتاج را بکشید و در مکان درست رها نمائید. منطق بازی و متغیرها بوسیله خویش اپلیکیشن به شما ارائه میشود. متأسفانه می بایست بگوییم که در‌حالتی که مشتاق به زدن کد میباشید این ابزار هیچ راهی را در مقابل شما قرار نمی دهد.

بازی را یک توشه بسازید و بعد آن را در تمامی جا منتشر کنید: یکی نقاط قوت Construct 2 آن میباشد که می‌توانید ساخته های خویش را روی آبادی ها سیستم ادله و فرمت دیگر نیز منتشر فرمایید و برای این فعالیت هم نیازی وجود ندارد تا چیزی را در بازی ویدیویی خویش تغییر‌و تحول دهید. هنگامی که کارتان با بازی به آخر رسید به راحتی آن را به HTML5، مغازه ویندوز، مغازه مرورگر کروم و یا این که فیسبوک صادر فرمائید. با پرداخت پولی نیز حاذق می‌باشید اثر خویش را روی سیستم های استدلال دیگری زیرا اندروید، آی وی اس، ویندوز، مک، لینوکس و... نیز منتشر نمائید.

ارائه ی فولدر های آموزشی فراوان: Construct 2 دارنده شایسته ترین و جامع ترین ورقه ها و مدارکی میباشد که تا به حالا در یک ابزار گسترش چشم ایم. علاوه بر این صدها یادگرفتن اثرگذار برایتان وجود داراست که به شما یاری می نماید تا مفاهیم را از اساس تا توسعه یافته متوجه گردید. در شکل نیاز و داشتن پرسش نیز می‌توانید به انجمن فعال آن رجوع‌نمایید.

دکان: بیشتر برنامه نویس ها هیچ مهارتی در موسیقی، هنر و یا این که کارتون ندارند. Construct 2 عمل را برای شما ریلکس کرده به دلیل آنکه در هر لحظه میتوانید با پرداخت وجه مورد ها حافظه گردیده را از Scirra Store خریداری فرمایید. موردها بی آلایش صرفا یک سری دلار برای شما هزینه خواهند داشت ولی ارزش محصول ها ماهر گهگاه به 30 دلار و یا این که بالاتر از آن هم می‌رسد. همینطور می‌توانید بازی های مثال را یاروهمدم با منبع آنها که به شما در یادگیری نکات و ترفندهای نو امداد می نماید خریداری فرمایید.

نرخ‌گذاری: ورژن ی مجانی مجموع قابلیت و امکان های مهم را دارااست البته متأسفانه به 100 اتفاق افتاد، 4 لایه برای شی ءها، 2 جلوه ی ویژه به طور هم زمان، دسترسی به صرفا یک قسمت کوچک از ابزار مثال و عدم اذن برای فروش بازی محدود شده‌است. برای آخر دادن به کلیه ی این محدودیت ها می‌توانید جواز فردی این ابزار را به ارزش 13 دلار تهیه و تنظیم نمائید.


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۶:۱۶ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)