منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

با ابزار Keys4Up لیستی از بکرترین کلیدواژه ها را درست کنید.


Keys4Up
لیستی از بکرترین کلیدواژه ها  ابزار سئو  را صحیح نمائید.

Keys4Up از یک الگورتیم مخصوص برای ساخت ایده های کلیدواژه جانبی به کار گیری می‌نماید. مثلا: وقتی که شما “بازاریابی محتوا” را در ابزار تایپ میکنید، لیستی از تغییرات آن اصطلاح را اخذ نمی کنید. (مانند: استراتژی های بازاریابی) در ازای شما کلمه ها کلیدی را اخذ می کنید که اشخاص با آن عبارت دارای ربط می گردند:

 

شایسته ترین خصوصیت: توصیه کلیدواژه

یکی پوئن های منفی Keys4Up این میباشد که شما نمی‌دانید تعدادی نفر پیرو کلمه ها کلیدی می‌باشند که‌این ابزار به شما میدهد. خوشبختانه شما میتوانید عبارات کلیدی خویش را به یک ابزار بهینه سازی دیگر آزمون فرمائید و داده ها موردنیاز دیگر خویش را از این طرز بدست بیاورید.

۱۷- Yoast WordPress Plugin
شایسته ترین افزونه بهینه سازی برای وردپرس

در صورتی تارنما شما در وردپرس اجرا میگردد، سفارش می کنیم که مطلقا افزونه Yoast را نصب فرمایید. این افزونه، کارکشته ترین افزونه بهینه سازی در بازار میباشد. شایسته ترین نصیب روایت این میباشد که‌این افزونه، مجانی میباشد.

پلاگین یواست seo

شایسته ترین خصوصیت: XML Sitemap Generator

نقشه های وبسایت به گوگل و دیگر موتورهای کاوش امداد می‌نماید، در وب سایت شما گشت بزنند و مجموع صفحه ها آن را محاسبه نمایند. و با استعمال از افزونه Yoast شما نیاز نخواهید داشت که هربار که کاغذ جدیدی در وب سایت‌تان ساخت‌و‌ساز میکنید، آن را به طور دستی به نقشه تارنما بیافزایید. به همین برهان Yoast نقشه وب سایت را به طور اتومات و با تمرکز بالا بروزرسانی می‌نماید.

فوق العاده میباشد خیر ؟…

سایتمپ یواست بهینه سازی

۱۸- Panguin Tool
به ذیل پلکان صعود فرمائید!

این ابزار ترافیک جستجوی شما‌را با بروزرسانی های شناخته گردیده گوگل دارای ارتباط می‌نماید. چرا این ابزار اثرگذار میباشد؟

خب، در صورتی‌که میتوانید باخبر گردید که حول وقتی که قرار میباشد بروزرسانی الگوریتم گوگل اجرا خواهد شد، ترافیک شما کاسته شده میباشد، میتوانید اختلال را پیدا فرمائید و آن را حل فرمائید…

panguin tool

شایسته ترین خصوصیت: سوئیچ بروزرسانی پر‌نور/خاموش

پنگوئن منجر می‌گردد که یک بروزرسانی خاص، به آسانی اعمال خواهد شد. از جمله در حالتی که یک کسب و فعالیت محلی می باشید که بر روی seo محلی تمرکز میکنید، ابزار پنگوئن به شما بروزرسانی هایی را نشان می دهد که گوگل برای کسب و شغل های محلی اعمال می‌کند.

ابزار seo پنگوئن

 

 

 


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۵:۲۴ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)