منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

Woorank: ابزار رتبه دهی سئو


تحت عنوان یک ابزار ارزیابی ابزار سئو بهینه سازی، Woorank آیتم­های بدون‌پول و مبلغی زیادی ارائه داده و داده­های بازاریابی شما‌را گزارش می­نماید. شما می­توانید با استعمال از این ابزار کلیدواژه­های به فعالیت برده گردیده بوسیله رقبای خویش را نیز چک کرده و شیوه تلاش آنان را نظارت فرمایید. اساسی­خیس از کلیه، شما می­توانید کاستی­های اینترنت­وبسایت خویش از لحاظ محتوا و از نگاه فنی را تحلیل نموده و خطاها را برطرف نمایید.
9 — Majestic: ابزارهای سئوی بازاریابی
Majestic یک کدام از برگزیدگان ابزارهای بازاریابی seo میباشد. این اپلیکیشن تجهیزات زیادی داشته و سکو میلیون ها اینترنت­تارنما برتر را زیر حیث قرار می­دهد. آیا مرتبه اینترنت­وب سایت شما کم شده میباشد؟ از این اپلیکیشن برای محاسبه بک­پیوند­ های خویش به کار گیری نمائید. این ابزار تحت عنوان یک ابزار کلیدواژه بهینه سازی نیز فعالیت کرده و به شما اذن می­دهد شایسته ترین کلیدواژه ­ها را نظارت نموده و با به کار گیری از آن ها مرتبه اینترنت­وب سایت خویش را ارتقاء دهید.
رایان اسکولون یکی‌از مشاورین بهینه سازی در اینترنت­تارنما RyanScollon.co.uk میباشد که به کارگیری از Majestic را سفارش می­نماید. ایشان می­گوید: “Majestic ابزار موردعلاقه اینجانب میباشد و به شما اذن می­دهد تا بک­لینک و پیوند ­های اینترنت­وب سایت­ های گوناگون را محاسبه نمائید. این ابزار همینطور قابلیت آنالیز معیارهای سئوی یکسری تارنما را آماده می­آورد و با به کارگیری از آن می­توانید بک­لینک و پیوند­ های حریف را محاسبه نموده و زمان­ های نیکی برای باخت آن ها پیدا نمائید.
10 — Google Trends: ابزار نظارت بهینه سازی
Google Trends یک سری سال میباشد که عرضه شده‌است، البته یوزرها پاره ای دارااست. این سیستم خیر صرفا اطلاعاتی درباره‌ی کلیدواژه­ ها ارائه می­دهد، بلکه موضوعاتی را توصیه می­نماید که بها بسیار بالایی داشته و به رویش کسب و فعالیت شما امداد می­نمایند. در ادامه کلیدواژه ­های برتر در حیطه جغرافیایی خویش بوده و از آن‌ها برای پرورش کسب و فعالیت خویش استعمال فرمائید. در‌حالتی که در جستن کلیدواژه­ها با ایراد مواجه می‌باشید، این ابزار شایسته ترین آیتم­ای میباشد که در چنگ دارید.
11 — SEOQuake: ابزارهای مجانی بهینه سازی
SEOQuake یکی‌از شایسته ترین ابزارهای مجانی بهینه سازی میباشد. این پلاگین که بر روی Chrome نصب می­خواهد شد، تحت عنوان یک ارزیاب بهینه سازی فعالیت کرده و لینک و پیوند­های داخلی و فرنگی را چک می­نماید. مثلا بقیه خصوصیت­های این ابزار محاسبه seo می­اقتدار به محاسبه کلیدواژه، چک داشبورد بهینه سازی و … اشاره نمود.
برین چارتیر یکی کارشناسان بازاریابی دیجیتال و ایجادکننده محتوای seo میباشد و به استعمال از این ابزار بدون پول عشق داراست. ایشان می­گوید: “اینجانب با استعمال از این ابزار مجانی به راحتی سئوی صفحه ها را محاسبه می­کنم. این ابزار در استعمال از مقطع صرفه­جویی نموده و کارایی بسیار دقیقی دارااست.


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۲:۲۱ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)