منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

ابزاری پولی برای سئو


DeepCrawl

DeepCrawl یک کراولر ابزار سئو  جامع برای سایت های وسیع می‌باشد.

DeepCrawl یک کراولر جامع برای سایت های وسیع است. این ابزار کراول داخل برگه ای را برای عده ای که شاید با بعدها تکنیکی بهینه سازی شناخت خیر ندارند بی آلایش می نماید.

DeepCrawl علاوه بر نشان دادن مواقعی مانند محتوای دابلیکیت گردیده، ایرادات URL و Redirectها می‌تواند تعریف های متا، صفحه های با محتوای معدود و مسائل و خطاها مرتبط با کراول را تجزیه و ارزیابی و طبقه بندی نماید. داده ها و جزئیات سطح و تراز یک ورقه یکی خصوصیت های موثر این ابزار به شمار می رود، این خصوصیت به صورت ویژه برای وب سایت های عظیم و برای دیدن جزئیات مشکلات گزینه به کارگیری قرار میگیرد.

در صورتی‌که چه اینجانب یک کدام از هوا داران Screaming Frog هستم ولی این کراولر مستلزم منابع سیستم و پهنای باند متعددی در حین کراول وبسایت های وسیع هست و منجر طولانی شدن مراحل کراول وب سایت های وسیع شود. در ازای DeepCrawl یک ابزار آنلاین به حساب آورده می شود و می‌تواند این عمل را به نیکی انجام دهد و بوسیله آن حتی میتوانید به سادگی مسائل و اشتباهات را با ایجاد یک پیوند با مشتری، توسعه و گسترش دهنده و یا این که مدیریت خویش به اشتراک بگذارید.

ارزش اول این ابزار 80 دلار در ماه در حیث گرفته شده‌است که در آن برای شما قابلیت و امکان کراول 100000 URL در حیث گرفته شده‌است.

LinkResearch Tools

LinkReseach یک بسته قابل انعطاف افزاری مرتبط با داده های سئو تارنما میباشد

LinkReseach یک بسته قابل انعطاف افزاری مرتبط با داده های سئوست که اطلاعاتی از 93 منبع را مخلوط نموده است، مثال هایی از این منابع عبارت اند از Majestic بهینه سازی، Google، SEMRush و Moz.

این ابزار داده ها ظریف و لحظه به لحظه قابل قبولی را در دست مخاطب قرار میدهد. درین ابزار 24 منبع لینک و پیوند وجود داردکه بیشترین ترازو داده ها لینک و پیوند را برای شما تضمین می نماید، این مقدار دست‌کم 110 درصد بیشتر از ابزارهای دیگر است. این ابزار همینطور از فیسبوک، توییتر و دیگر رسانه های اجتماعی پشتیبانی می نماید.

بها این بسته از 123.99 دلار در ماه آغاز می شود که در آن برای مخاطب قابلیت و امکان 50 مقایسه سریع دامنه، پنج اعتبار برای Linkdetox، 10 تحلیل بک لینک و پیوند در حیث گرفته شده‌است.


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۵:۲۲ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)