منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

چرا آنالیز سایت اهمیت دارد؟


هنگامی شما تارنما خویش را محاسبه میکنید اهمیت آن این میباشد که از موقعیت تندستی و اشتباهات آن مطلع می‌شوید و با آشنایی کمبود ها و نقاط ضعف  ابزار سئو  سایتتان در ادامه برطرف نمودن و ارتقاء آن خواهید بود.

سوای نظارت seo نمی اقتدار انتظار داشت که یک پیشرفت و بهبود درجه مطلوب نتایج خواهد شد. سایت شما بایستی در مجموع فاکتور های نمره قبولی اخذ نماید که‌این فرمان نیازمند تدبیر از قسمت های متفاوت و ساختار آن میباشد که با یاری نظارت می شود به شکل موازی تمامی را ارتقاء اعطا کرد.

گوگل به تارنما هایی عشق و علاقه دارااست که بیشترین واحد سنجش بهبود در مجموع بعد ها مثل قالب ، تصاویر و محتوا را انجام داده باشند و در حالی که تعداد سایت های حریف روز آپ دیت ارتقاء می‌یابد و هرمورد نوع و شیوه خاصی از سرویس ها را ارائه می‌دهند می بایست با چک تارنما خویش لحاظ گوگل را جلب فرمائید.

محاسبه بهینه سازی بدون‌پول

ابزارهای بدون‌پول تحلیل بهینه سازی
هرکدام از وب سایت هایی که جهت محاسبه seo ساخته و پباده سازی گردیده اند در یک یا این که دو مسئله خاص تمرکز بیشتری دارا هستند. از جمله یکی‌از آن‌ها در حوزه تحلیل اشتباهات کدنویسی قالب و دیگری در مورد آزمایش سرعت صفحه های و یا این که درباره با نظارت کیفیت و تعداد بکلینک ها به طور بدون‌پول به شما امداد می نمایند.

اکثری از این وب سایت هایی که معرفی میکنیم با تغییر تحول در واحد سنجش های گوگل برای درجه بندی آپ تو دیت میگردند و شایسته ترین راهنما برای شما در مسیر seo و نظارت وبسایت می باشند. اصلی خیس اینکه ابزاری بدون پول را در دست شما قرار می‌دهند.

در قسمت راهنما یا این که راهبرد این تارنما ها روش تحلیل بهینه سازی را میتوانید بخوانید. همینطور این وب سایت ها اکثرا خدماتی بدون‌پول را به شما ارائه میدهند که در‌صورتی‌که مایل باشید می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از پشتیبانی و پند بیشتر نیز برخوردار گردید.

همینطور از روش پیوند ( محاسبه و محاسبه بدون پول تارنما ) بیش تر از 50 ابزار مجانی جهت تحلیل بهینه سازی ، سرعت، متاتگ ، بک لینک و پیوند ، پیوند های داخلی و … در دسترس شماست.

تحلیل بهینه سازی با w3c
تارنما w3c validator یک کدام از مهمترین ابزار های آنلاین برای تحلیل ساختار ظریف یک کاغذ از حیث اپ نویسی و اشتباهات کدنویسی قالب و همینطور ساختار هدینگ های هست. زمانی که شما وارد وبسایت میشوید می‌توانید نشانی هر شیت از وب سایت را وارد و نظارت فرمائید. بعد گزارشی از ایرادات نرم افزار نویسی و همینطور سورس کد و ساختار هدینگ ها و عنا وین به شما ارائه میشود. مواقعی که با رنگ قرمز‌رنگ معلوم گردیده تحت عنوان غلط و مورد ها زرد هشدار هایی میباشد که به شما داده می‌شود.

همینطور در یک بخش دیگر این وبسایت می‌توانید پوشه های تنظیمات قالب را به طور جداازهم آپلود فرمائید تا تحلیل و چک موردنیاز بصورت بدون‌پول روی آن صورت پذیرد.

بررسی تارنما با ابزار بدون پول moz
سایت moz نیز یکی ابزارها و اپلیکیشن های قادر محاسبه seo میباشد که شعارش ” یک خط مش هوشمندانه خیس برای برای انجام seo ” میباشد.

Moz به طور تقریب یک کدام از بی نقص ترین ابزار های بررسی وبسایت میباشد که مواقعی مثل بررسی مخاطبان ، تحلیل بک لینک و پیوند فرنگی و پیوند های داخلی ، ارزیابی کلمه ها کلیدی و درجه بندی آنان در گوگل را با تمرکز بالا ارائه می نماید. شما بعد از اینکه وارد تارنما شدید با وارد کردن پست الکرونیکی خویش نام نویسی میکنید تا بتوانید از سرویس ها بدون‌پول moz به کارگیری نمائید.

در اولِ گزارش مواقعی مثل domain authority , linking domains در 60 روز اخیر نمایش داده می شود. اما مهمترین کاربرد moz در گزینش بک لینک و پیوند های تارنما شماست که صفحه ها و سایت هایی که به شما لینک و پیوند داده اند به هم پا انکرتکست آن ها استخراج می‌گردد. این چک از این جهت اهمیت دارااست که درصورتی که لینک و پیوند های اسپم به وب سایت شما داده گردیده باشد را میبینید و می‌توانید آنها‌را سریعا به گوگل اعلام کنید و حذف فرمایید. همینطور پیوند های فالو و nofollow و درصد هریک معلوم می گردند.


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۵:۵۷ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)