منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

ابزار یبرای بررسی کلمات کلیدی


یک  ابزار سئو  کدام از دیگر از ابزار های seo برای تحقیق عبارات کلیدی، تارنما keywordtool.io میباشد. به یاری این تارنما می‌توانید لیستی از لغات کلیدی را در حوزه کاری خویش پیدا نمایید. کافیست واژه کلیدی اساسی خویش را وارد نمائید و یک لیست خوب از لغت ها گوناگون داشته باشید. از این لغات هم می‌توانید محتوای خویش را بهبود دهید، هم میتوانید ایده و مسئله تازه برای ساخت‌و‌ساز محتوا پیدا فرمایید و هم میتوانید در روند لینک و پیوند بیلدینگ خویش به کار گیری نمایید.

در‌این ابزار یک قسمت Questions نیز وجود دارااست که سوالاتی که عموم مربوط به کلمه و واژه کلیدی وارداتی میپرسند هم لیست میشود! خویش این سوال های یک منبع ایده و مسئله برای تایپ کردن محتواست تا بتوانید نیاز مخاطبان خویش را برطرف فرمایید و ترافیک خیر و خوبی به سمت وبسایت خویش هدایت فرمائید.

خویش این ابزار نیز بخشی از داده ها خودش را از گوگل اخذ می نماید. یعنی به عبارتی کاری که ما میتوانید دستی انجام دهیم را به طور قابل انعطاف افزاری انجام می‌دهد و فعالیت را سریع خیس می نماید. در پلن مبلغی این وبسایت هم تعداد سرچ ها را میگوید ولی همان طور که گفتیم هیچ ابزاری ظریف وجود ندارد و درین مواقع می بایست چند ابزار را با هم مقایسه کنیم تا داده ها ظریف تری داشته باشیم.یک کدام از دیگر از ابزار های بهینه سازی برای تحقیق عبارات کلیدی، وب سایت wordtracker.com میباشد که تا حد متعددی شبیه ابزار پیشین میباشد. درین تارنما هم شما می‌توانید واژه و کلمه کلیدی مهم خویش را وارد نمائید و لیستی از کلمه ها کلیدی دارای ربط را اخذ فرمایید. در بین این عبارات کلی ایده برای ساخت و ساز و بهبود محتوا خواهید داشت. در‌این ابزار شما تعداد سرچ ها را هم می‌توانید ببینید. در پلن بدون‌پول لیست محدودی از عبارات را خواهید داشت ولی در شرایطی که حساب خریداری نمایید، این لیست یکسری هزارتایی میشود. اما گشوده هم میگویم که هیچ ابزاری ظریف وجود ندارد و نباید فقط به یک ابزار اعتماد کرد.

ما در آپ تو دیت زمان فراگیری seo، شیوه تهیه و تنظیم حساب مبلغی این وبسایت را به طور بدون‌پول یادگرفتن داده ایم که میتوانید از وبسایت تنظیم فرمائید. ما در مراحل لینک و پیوند سازی نیاز داریم که بک لینک و پیوند های وب سایت های رقبا یا این که حتی خودمان را چک و محاسبه کنیم. به جثارت می قدرت بیان کرد یکی شایسته ترین ابزار های بهینه سازی برای آنالیز و بررسی بک پیوند، ابزار ahrefs میباشد و مبنا اثبات ابزار seo امور می‌باشد. با وارد کردن تارنما درین ابزار، به شما لیستی از وبسایت ها و پیوند هایی که به تارنما شما لینک و پیوند داده اند را اکران می‌دهد. غیروابسته از اکران لینک و پیوند ها، مبتنی بر ترازو های گوناگون که seo کاران نیاز دارا هستند، این داده ها را دسته بندی نیز نموده است.

از جمله می‌توانید متوجه گردید بیشتر از چه پسوند دامینی پیوند گرفته اید، آی پی سرور وبسایت ها چه بوده میباشد، چه انکر تکست هایی مستعمل میباشد و … . این ابزار به طور مبلغی میباشد ولی قسمت کوچکی از آن به طور بدون‌پول وجود داراست که از این پیوند میتوانید نظارت فرمائید.


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۰:۰۱ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)