منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

تست ریسپانسیو بودن سایت

پباده سازی وب سایت ریسپانسیو که سناریو درستی در موبایل و تبلت داشته باشد به طور حتم دشواری بیشتری خواهد داشت ولی هنگامی که برای این عمل صرف میکنید ارزشمند می‌باشد زیرا در اکنون حاضرابزار سئو  نزدیک به ۷۰ درصد بازدیدکنندگان وبسایت ها از شیوه تلفن همراه صفحه های شما را می بینند .
در صورتی‌که هنوز با معنا ریسپانسیو یا این که برخورد گرا آشنا نشده اید پیشنهاد می کنیم مطلب طراحی ریسپانسیو چیست Responsive
Design چیست؟ اهمیت طراحی تارنما Responsive
طراحی
تارنما به خط مش Responsive Design چه میباشد و چرا اهمیت دارد؟ آنالیز تفاوت ورژن موبایل برای وبسایت و پباده سازی وب سایت responsive در عملکرد وبسایت و رضایت کاربران مراجعه فرمایید .

در
حال حاضر میتوان اعلام کرد هنگام طراحی اینترنت سایت روش نمایش آن در موبایل چه بسا از دسکتاپ نیز مهمتر گردیده میباشد و وبسایت هایی در وب مشاهده می کنیم که Mobile First طراحی شده اند . یعنی مقدمه برای ورژن تلفن همراه آنان تصمیم گیری شده و سپس ورژن دسکتاپ براین اساس طراحی گردیده می‌باشد .

برای سنجش صدق عملکرد نسخه ریسپانسیو سایت می بایست آشنایی صدق از همگی سایزهای برگه سناریو موجود داشته باشیم و وب سایت را در کلیه این سایزها باز‌نگری کنیم . برای سریعتر شدن این روند ابزارهایی در فضای وب پباده سازی شده اند که وب سایت را در سایزبندی های متفاوت به شما سناریو وارد میکنند تا سرعت باصرفه کردن طرز نمایش برای شما ارتقاء یابد . در این مقاله ۶ ابزار گران بها برای آزمایش ورژن ریسپانسیو وبسایت را به شما معرفی می کنیم .

ابزار
Xrespond ابزار Xrespond خودش را یک تب مجازی در مرورگر معرفی می نماید و روش سناریو وبسایت شما در سایزهای گوناگون را در یک برگه ارایه می کند . در این صفحه با اسکرول افقی می توانید سایزهای استاندارد صفحه های نمایش و روش نمایش وب سایت در آنان را مشاهده کنید .

عنوان بالای هر پنجره سایز برگه سناریو آن پنجره و پرطرفدارترین دستگاهی که با این سایز روانه بازار شده است را به شما نشان می‌دهد . این وب سایت تعداد متعددی از دستگاه ها مو جود را پوشش می دهد و به شما کمک می‌کند نحوه سناریو در هر یک از آنها را نظارت نمائید . همینطور می‌توانید بعد ها دلخواه خود را به فیس دستی وارد کنید .

ابزار
آزمایش ریسپانسیو بودن سایت


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۵:۳۶ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)