منبع عالی برای مقالات ابزار سئو منبع عالی برای مقالات ابزار سئو .

منبع عالی برای مقالات ابزار سئو

ابزار Ahrefs (آ اچ‌رفز)


Ahrefs آنطور که رئیس بسط  ابزار سئو  کالا و بازاریابی‌اش ذکر می‌نماید اینگونه میباشد: “ما داده‌ها را توده‌آوری می کنیم، آن‌ها‌را پردازش می کنیم، ذخیره میکنیم و بعد اشکال ابزارهایی که به مخاطب قابلیت و امکان به کار گیری از داده‌هایمان در بازار شما‌را میدهد، می سازیم. این عمل شمارا کارکشته می‌سازد که بازبینی‌های seo را اجرا کرده، معیارهای اجتماعی را آنالیز کرده و استراتژی‌ بازاریابی محتوا و ساخت محتوا را گزینه مطالعه قرار دهید.

همچون MOZ، ا اچ‌رفز، برای مطالعه تلاش استراتژی‌های بهینه سازی بسیار مطلوب میباشد و یکی مزایای کلیدی آن نسبت به ماز این میباشد که به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا روی هر سایتی ارزیابی داشته باشید و آن را برای هر بررسی رقابتی اینترنت‌سایتی مطلوب سازید. آ اچ رفز هم‌چنین نگاهی عمیق به الگوهای لینک و پیوند پشتوانه را نیز مهیا میاورد که به شما امداد می‌نماید کوشش‌های سئوی آف پیج حریف خودتان را مطالعه کرده، تقلید کرده و آن‌ها را بهتر اجرا فرمایید.

در اینجا چندین متغیر متفاوتی که می توانید با آاچ‌رفز تحلیل فرمایید آورده شده‌است:

تمام پیوند‌های پشتوانه
مجموع پیج‌هایی که در آنان جستجو می شود
تعداد پیوند‌های پشتوانه از .edu، .gov، .com، .org و .net میباشد.
تفکیکی فی مابین پیوند‌های فالو و عدم فالو
تفکیک میان پیوند‌های تصویری و متنی
کلمه ها انکر دارای اسم و رسم
محتواهای معروف در تارنما
منابعی که بیشتر دامنه‌های مرجع از آنجا نشات میگیرند
IPهای مرجع
لینک و پیوند‌های حمایت کننده در اینترنت‌وبسایت شما
آ اچ‌رفز، یک کدام از ابزارهای ارزیابی بهینه سازی تارنما در بازار میباشد. در صورتی‌که شما می خواهید گزارش‌های دقیقی از کمپین‌های سئوی حریف خویش بدست آورید، نرم‌افزار‌های شالوده برای یک ماه با مبلغ 99 دلار در چنگ شما خواهند بود که به شما این قابلیت را می دهند به 5 میلیون ستون داده دسترسی داشته باشید و هم‌چنین میتوانید وبسایت ما‌را به طور بدون پول آزمون نمائید. اگرچه نتیجه ها شما به 5 ستون داده در هر ترازو اینترنت‌تارنما محدود گردد، این یک نحوه خوب برای مثال برداری گونه های داده‌هایی میباشد که از آ اچ رفز اخذ میکنید.


برچسب: ابزار سئو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۳:۱۹ توسط:افتخاری موضوع: نظرات (0)