منبع عالي براي مقالات ابزار سئو منبع عالي براي مقالات ابزار سئو .

منبع عالي براي مقالات ابزار سئو

معرفي ۸ ابزار رايگان بررسي سئو فني يا تكنيكال

معرفي ۸ ابزار رايگان بررسي سئو فني يا تكنيكال
ابزار سئو  فني يا اين كه بهينه سازي تكنيكال (Technical سئو) اصولي ميباشد كه رعايت آن‌ها به ما اطمينان ميدهد تارنما ما بوسيله موتورهاي كاوش به خير فهم و پايش گرديده و ميتواند به شايسته ترين و سريع‌ ترين صورت ممكن ايندكس گردد.

تعداد متعددي ابزار بهينه سازي تكنيكال و مقاله‌ها زيادي نيز راجع به آنان وجود دارااست، كه از ابزارهاي بدون‌پول و فريميوم (freemium) گرفته تا فهرست ابزارهاي مبلغي را دربرگيرنده ميشوند.

با اعتنا به خيل‌عظيم عواملي كه مي بايست براي بهينه سازي تكنيكال در لحاظ بگيريد، اين ابزار ها مي‌توانند به شما در باب اكثر اين دست اندركاران امداد نمايند. مورد نياز وجود ندارد يك بسط دهنده (developer) باشيد تا بتوانيد از آن ها به كارگيري فرماييد زيرا كليه اين ابزار ها نسبتا مخاطب پسند (user-friendly) بوده و ميتوانند در وقت شما نيز صرفه جويي نمايند.

هشت ابزار مجاني چك seo فني
ابزار هاي تحليل بهينه سازي فني يا اين كه تكنيكال معرفي گرديده در‌اين نوشته‌علمي بهينه سازي مگ بدون‌پول بوده و به شما براي بهبود حالت تكنيكال تارنما امداد مي‌نمايند.

بياييد استارت كنيم و اين ابزارها را بيشتر بشناسيم. با كليك بر روي تيتر هركدام از اين ابزار ها به ورقه مرتبط با آنان هدايت خواهيد شد.

۱) بهينه سازي Pagination Testing Tool
حصول اطمينان از اينكه كاغذ بندي در يك سايت رعايت شده‌است منجر ميگردد موتورهاي كاوش بتوانند كليه صفحه هاي تعدادي يا اين كه گروه صفحه ها داراي ارتباط بهم را ببينند.

برگه بندي خطا يكي‌از اصلي ترين خطاها به خصوص براي وب سايت هاي تجارت الكترونيك و همينطور وبسايت هايي با قسمت هاي خبرها و بلاگ هست.

تنها كافي ميباشد URL كه مي‌خواهيد ورقه بندي را درباره‌ي آن چك فرماييد را وارد نماييد و روي اجرا كليك فرمائيد، ابزار به‌سرعت به شما نشان مي‌دهد كه آيا تگ هاي rel = “prev / next” به صحت مصرف شده ميباشد.

قابل ذكر ميباشد كه گوگل جديدا اعلام نموده است كه ديگر تگ rel = “prev / next را در مراحل ايندكس كردن در حيث نمي‌گيرد. با اين حالا نظارت آن براي شيت هايي كه پيش از اين ايندكس گرديده اند خالي از لطف وجود ندارد. براي توضيحات تكميلي نوشته‌ي علمي منزل تكاني بهاره در گوگل منجر اندوه سئوكاران شد را مطالعه فرمائيد.

 

 


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۶:۱۷ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

آشنايي با ابزارهاي سئو وب سايت

آشنايي با ابزارهاي سئو (SEO Tools)


ابزار سئو ، اشخاص را حاذق مي سازد برد چشمگيري در قرار به چنگ آوردن تارنما بر روي صدر كاوش هاي گوگل داشته باشند كه طبيعتا اين فعاليت به برد در كسب و عمل و ارتقاء فروش توليدات يا اين كه سرويس ها سبب ميشود. تعداد شاخص هاي سعي كليدي براي توليد ترافيك مطلوب و سهل وآسان براي كسب و فعاليت وجود داراست و اين مورد ها به عبارتي ابزارهاي بهينه سازي ميباشد كه به امداد اشخاص مي‌آيد تا آسانتر در شيوه ساخت و ساز ترافيك مورد نياز قدم بردارند. گروه هاي قدرتمندي از ابزار هاي متعدد براي seo موتور هاي كاوش گر ارائه ميشود كه مي اقتدار ذكر كرد كليه واحد سنجش هاي موردنياز جهت پيشبرد هدف ها وب سايت را دارا ميباشد.

ابزارهاي seo

خصوصيت هاي ابزار هاي بهينه سازي
مهم‌ترين خصوصيت ابزار هاي seo اين ميباشد كه يك نرم افزار ي منظم و اصولي براي ساخت‌و‌ساز شايسته ترين روش ها براي هدايت ترافيك به سمت تارنما در مشت شما قرار ميدهد. اين جنس تلاشش جهت ساخت‌و‌ساز موجي از يوزرها و بازديد كننده براي تارنما ميباشد به‌اين معني كه داشبورد پباده سازي گرديده و معمولي اي دارا‌هستند تا به شما در آشنايي منزلت تان ياري دهد و به سوي جايگاهي كه در آينده ميخواهيد در آن جاي قرار بگيريد تارنما را سوق مي‌دهد. ابزارهاي seo وضعيت فعلي طرح شمارا براي توسعه و گسترش مهيا مي نمايد و به اين شكل بستر ساز افزايش مقام بعدي شما مي‌شود. عمده ي عمل ابزار هاي بهينه سازي ساخت‌و‌ساز پروفايل اجتماعي و فعال كردن يك گواهينامه ssl ميباشد اين بدان معناست كه وبسايت را بين موتور هاي كاوشگر شناسنامه دار مي نمايد.

 

ابزارهاي بهينه سازي

طريق همت ابزارهاي بهينه سازي
مهم ترين مبادرت كليدي ابزارهاي بهينه سازي در ارزيابي حالت تارنما در موتور كاوشگر ميباشد. چك همگي دسته بندي صفحه ها در كاوش گر، كه‌اين موردها مشتمل بر تحليل عنوان ها وب سايت و لغت ها كليدي و تگ هاي متفاوت ميباشد. ابزارهاي seo به چك و نظارت اين كه بيشترين شاخص ترافيك را كدام لغت ها كليدي، عنوان ها و تگ ها داشته اند نيز ميپردازد. 

.

 

 


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۵:۱۶ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

ابزارهاي پركاربرد در سئو

page speed insight

مطلقاً شما هم دوست داريد نمره سايتتان تا حد ممكن به 100 مجاورت باشد.  ابزار سئو چهت نيل به‌اين مقصود، ذيل‌خيس از اين امتيازات، page speed پيشنهاد‌هايي برايتان داراست كه مي تواند به بهبود سايتتان ياري دهد. در صورتيكه هم دنبال اصل الماس ميباشيد در نوشته‌ي‌علمي «ارتقا سرعت وبسايت نوين» 8 نحوه كاربردي و فن‌اي را حافظه بگيريد و سرعت وبسايت خويش را بالا ببريد.

نكته ماهر: فراموش نكنيد كه سرعت وبسايت خويش را براي دستگاه هاي موبايلي و دسكتاپي نظارت نمائيد. مي بايست براي هر دو دستگاه درجه بالايي داشته باشيد.

3. Similar Web
علاوه بر اينكه حواستان به سئوي سايتتان ميباشد و تر و تميز كارايي سايتتان را آناليز مي كنيد، بايستي حواستان دور و برتان هم باشد كه مشاهده كنيد ديگرافراد چه فعاليت مي‌نمايند و شما در ميدان رقابت كجاي كاريد.

ابزار SimilarWeb خير صرفا ابزاري بدون پول براي انجام چنين كاري ميباشد، بلكه به كارگيري از آن بسيار بي آلايش و سهل وآسان ميباشد. شما مي توانيد چك نمائيد كه ترافيك رقبا چقدر ميباشد؟ درجه صفحاتشان چقدر ميباشد؟ چقدر اينگيجمنت دارا‌هستند و داده ها ديگري كه روئت كرد خير براي اپ‌ريزي به شما ميدهد.

درضمن مجموع داده‌ها و آمارها با فرمت‌هاي قابل قرائت به شما ارائه ميشوند.

 

similarweb

داده ها بسيار متعددي از روش اين ابزار به دست ميايد، به اين ترتيب كوشش نماييد شيت حاصل را به توجه و با جزئيات آناليز نماييد زيرا اين داده‌ها براي بهبود seo و استراتژي بازاريابي شما در آينده به كار گيري مي‌گردد.

 

به صورت نمونه به نصيب داده‌هاي مربوط به كاوش برويد؛ از روش اين قسمت ميتوانيد بفهميد ترافيك وب سايت از كجا تامين مي‌گردد (از تبليغات گوگل، از عبارات كليدي و ...). روي چه كلماتي بيشترين ترافيك را داريد و تبليغات شما روي كدام واژه و كلمه‌ها بيشترين راندمان را داشته ميباشد.

محدوديتي كه ورژن مجاني اين ابزار داراست اين ميباشد كه شما مي توانيد صرفا 5 آيتم را با هم مقايسه فرمائيد، اما با همين 5 آيتم هم كل داده ها ما يحتاج دستتان خواهد آمد.

 

 

 

 


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۶:۲۸ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

ديجيتال ماركتينگ و ابزار هاي مهم آن

 

بها هاي كمپاني و سازمان چه است؟
قيمت هاي كمپاني گويا  ابزار سئو منظره سازماني ميباشد كه از يك طرف به ساخت و ساز منزلت مارك، استراتژي هاي بازاريابي و كلان سازمان و از طرفي در بر گيرنده وعده هاي مارك در مواجه با مخاطبان بازار غرض در هر همه مراحلي ميباشد كه مخاطبان در زمان مسافرت خود در كنار سازمان خواهند يود. به عبارتي مطلبي كه ما در دانش بازاريابي به اسم مسافرت مشتري يا اين كه Customer Journey ميشناسيم كه در صورت ذيل ميتوانيد آن را مشاهده كنيد. در غايت بها هاي كمپاني به عبارتي هايي ميباشند كه موجب ميشوند به شعور قيمت هاي كمپاني به وسيله مخاطبان ياري كند و مخارج سازمان را در جذب و تبديل هر كدام از پروسه هجرت مشتريان و مخارج نگهداشتن مشتري را كاهش مي‌دهد.

 

بها هاي همياران چه مي باشد؟
براي ارسال پيام ارزشي سازمان و اخذ مطلوب و درست مخاطبان بازار غرض، ما نياز به همكاراني داريم تا با به كارگيري ار توانمندي هاي مطلوب آنها به شايسته ترين صورت در طول و جاي مطلوب جهت انتقال پيام ارزشي مارك و رابطه با مخاطبان مبادرت نمايم.
اين اساسي به قيمت ها و توانمندي تعيين همكاراني مانند توزيع كنندگان، نمايندگان و... كه علاوه بر فهم متقابل از بها هاي مارك و فعاليت مشترك و توانمندي هاي همديگر بتوانند به همديگر ياري كنند كه مخارج مو جود تا حد قابل توجهي كم شده و افزون بر آن سودآوري در زمان زنجيره كاري ارتقا يابد.
در دنياي ديجيتال و كسب و فعاليت هاي اينترنتي نيز، همگي كسب و شغل هاي ديجيتال همكاراني دارا‌هستند كه شعور قيمت ها و اقتدار اين موتورهاي كاوش و مجاورت شدن به الگوريتم هاي كاري آنان براي بها گذاري همياري مي‌تواند به توان كسب و عمل ديجيتالي ما اضافه كند و افزون بر آن سعي بر مدد كردن به آنان براي كاهش مخارج نظارت و جايگاه بندي آن‌ها خواهد شد. اينكار به شما اين قابليت را ميدهد كه از ديد آن‌ها گران بها خيس گرديده و نسبت به كلمه ها كليدي كه براي شما گران بها ميباشد بتوانيد مرتبه خوب و قابل قبولي را در موتورهاي كاوش به دست بياوريد و در نتيجه ها كاوش از ديگر همياران و رقبايتان رده بهتري داشته باشيد. براي همين ميباشد كه يكي فاكتورهاي اصلي در seo و seo وب سايت، با نرم افزار بودن و احترام به قانون ها و ضوابط موتورهاي جستجويي ميباشد كه شما بيشتر دوست داريد در آنان مرتبه به دست آوريد. به صورت نمونه در كشور‌ايران اكثر كسب و شغل هاي ديجيتالي و اينترنتي عشق مند مي‌باشند كه در موتور جستجوي Google درجه قابل قبولي به دست آورند اما اين به جهت محبوبيت و اهميت اين موتور كاوش در جمهوري اسلامي ايران ميباشد.
افزون بر آن يك كدام از قيمت هاي آيتم احترام براي موتورهاي كاوش، فهم و شعور مطلوب از از قيمت هايي ميباشد كه بايستي يك تارنما و در مجموع يك كسب و فعاليت ديجيتالي راجع‌به مخاطبان متبوع و بازا غرض خود فهم كند در واقعيت سبب ساز خواهد شد به تجربه كاربري بسيار مطلوب يا اين كه به عبارتي (UX (User Experience و يا اين كه ارتباط كاربري مطلوب (UI (User Interface، كه دقت به هر دو نكته و عواملي ديگر كه سبب ساز ميشود كه يك كسب و فعاليت ديحيتالي بتواند حالت قابل قبولي، در دنياي ديجيتال به دست آورد.
بازاريابي ديجيتال يا اين كه ديجيتال ماركتينگ، به كار گيري صحيح از ابزاري ميباشد كه ميتواند به شما امداد كند تا سريع خيس و چابك خيس از ساير همتايانتان بتوانيد در هر مرحله بازاريابي، از جذب تا تبديل مخاطبان به مشتريان داراي تعهد و عده اي كه شمارا به سايرافراد معرفي مي كنند، بهتر و كارآمدتر كار كنيد و از طرف ديگر به شما ياري مي نمايد تا با بهبود منزلت خود در موتورهاي كاوش و بهينه سازي به يكي‌از ارزشمندترين هدف ها بازاريابي ديجيتال و ديجيتال ماركتينگ به اسم برد در لحظه صفر خريد دست يابيد كه به واقع عاقبت خريد در دنياي ديجيتال و كلاً در‌حالتي كه بخواهم حيث فردي خويش را ذكر نمايم، آينده يك كسب و عمل را در دنياي بازاريابي امروز را معلوم و يا اين كه تغيير تحول خواهد بخشيد.
بايستي بپذيريم كه خوي مصرف كننده با بسط وب در معناي حقيقي عوض شده ميباشد و خير فقط اين تغييرات باعث شده‌است كه يك كسب و عمل نياز به حضور در دنياي ديجيتال داشته باشد؛ بلكه مي بايست براي حضور قوي خود و برندينگ و بازاريابي خود نرم افزار و استراتژي پباده سازي كرده‌باشد.
ديگر داشتن يك سايت به تنهايي نمي تواند موءثر باشد و به كسب و فعاليت امداد كند تا نتيجه ها با صرفه اي را به دست آورد. پيچيدگي هاي اين استراتژي بسيار زياد شده‌است، از ساخت سايت بر پايه ي اِلمان ها و پارامترهاي نام و نشان مارك به عبارتي كاري كه متخصصان ما در "امپريال مارك" انجام ميدهند. تا استراتژي حضور در دنياي ديجيتال، توليد مقام مارك در نتيجه ها كاوش، seo موتورهاي كاوش و يا اين كه به عبارتي بهينه سازي كه درين نوشته ي علمي قصد داريم به طور ويژه در خصوص آن حرف كنيم و چه استراتژي بازاريابي شبكه هاي مردمي و...
براي اين مورد ها مي‌توانيم عوارض تحت را كه متخصصان گوگل، آن را الگوريتم ZMOT ناميده اند، اسم موفقيت:
چنانچه از آن دسته كساني مي باشيد كه دوست داريد در نقطع ي عطف باشيد و مدام يك قدم از رقباي خويش جلوتر برداريد، اين مورد ها را به خير به خيال بسپاريد:


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۱۷ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

اشنايي با ابزارهاي پركاربرد در سئو

 

QuickSprout Website Analyzer
اناليز بدون نقص وب سايت شما

ابزار سئو  نگاه كاملي به وبسايت مي اندازد و گزارشي در موضوع seo، seo، سرعت، برچسب ها، لغات كليدي، شبكه‌هاي‌عمومي و پيوند هاي تارنما آماده مي سازد. همينطور درين موردها تارنما شمارا با ديگر وبسايت هاي حريف مقايسه نمايد.

ابزار QuickSprout Website Analyzer

Schema Creator
اكران سفارشي صفحه هاي وب سايت در موتور جستجوي گوگل

با به كارگيري از اين ابزار مي‌توانيد براي مطالب وب لاگ خويش يا اين كه ورقه هر متاع اسكيما توليد فرمائيد و طرز اكران اين صفحه ها را در صفجه جستجوي گوگل، بهبود ببخشيد. مثال اي از يك ورقه با كد اسكيماي ستاره در پايين آورده شده‌است.

ابزار Schema Creator

SimilarWeb
اكران آمار ترافيك وبسايت براي هر داميني

با به كارگيري از اين ابزار ميتوانيد آمار ترافيك وب سايت را براي هر داميني مشاهده كرده و با آمار تارنما هاي ديگر در پارامترهاي مختلف مقايسه فرمائيد.

ابزار SimilarWeb

XML Sitemaps
توليد نقشه وب سايت

با به كار گيري   مي‌توانيد به راحتي پس از واردن كردن نشاني تارنما و تغيير تحول ازروي اختيار يكسري پارامتر در زمان مدت بسيار اندكي نقشه تارنما بسيازيد و آن را بعداز آپلود در وب سايت به گوگل وبمستر معرفي فرماييد.

ابزار XML Sitemaps

Browseo
ديدن تارنما از ديد موتورهاي كاوش

با استعمال از اين ابزار مي‌توانيد از نظر گوگل و ربات هاي آن وب سايت خويش را ببينيد. اين ابزار مي‌تواند براي چك نوع پردازش بعضا از اجزاي وب سايت بسيار به درد بخور باشد.

ابزار Browseo

سئو Site Checkup
چك امتياز بهينه سازي يك وب سايت

اين ابزار seo با تحليل سريع وبسيات، گزارشي از موردها اصلي seo داخلي را به شما ارائه داده و براساس آن امتيازي از 1 تا 100 به تارنما مي‌دهد. همينطور خطاهايي كه احيانا وبسايت شما با آن روبروست را به شما يادآوري مي نمايد.

ابزار بهينه سازي Site Checkup

 

 


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۱:۰۶ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

ابزارهاي پركاربرد در سئو

Quick URL Opener
ابزار سئو  خيلي كاربردي ميباشد. هنگامي كه كلي URL در يك اكسل داريم و ميخواهيم كليه را گشوده كنيم، كافي ميباشد آن را درين وبسايت نسخه برداري كنيم. اين وبسايت همگي را در Tab مستقل گشوده مي نمايد.
ابزار بهينه سازي

 

بهينه سازي view tools
بسيار وب سايت فوق العاده براي كشف كردن بك لينك و پيوند هاي هر سايتي (و همينطور DA & PA)

نيكي اين تارنما اين ميباشد كه بك پيوند ها را براساس اعتباري كه دارا‌هستند (اعتبرا خويش رابا ميزان هاي وبسايت ahref مي سنجد) حق تقدم بندي مي نمايد.

بدي اين وبسايت اين ميباشد كه تنها ۱۰۰ بك لينك و پيوند را اكران ميدهد و براي ديدن ساير تارنما ها بايستي به تارنما Ahref رفت و هزينه پرداخت كرد.

فراموش نكنيد فيلترشكن خودتان را پر‌نور نمائيد.

ابزار seo

 

Rank Signal
وب سايت خير و خوبي ميباشد براي جستن بك لينك و پيوند وب سايت هاي بقيه افراد. همگي بك پيوند ها را هم ارائه ميدهد. البته معياري براي اينكه كدام توانمند خيس و ضعيف خيس مي‌باشند، ندارد.

ابزار بهينه سازي

 


Monitor Backlinks
سايتي بسيار عالي ميباشد. درباره‌ي بك پيوند ها همگي چيز را مي‌گويد و قابليت و امكان اتصال به گوگل آناليتيك را دارااست.

ابزار seo

 


Small سئو tools
سايتي براي محاسبه بكلينك‌ها (صرفا ۱۰۰ بكلينك).

ابزار seo

 


Link Research Tools
خيلي وب سايت كاركشته‌اي ميباشد؛ ولي تعدادي بدي خيلي گسترده دارااست:

براي اهل ايران ها گشوده وجود ندارد. | ورژن تريل آن صرفا ۷ روز ميباشد | اشتراك اين وب سايت خيلي گران ميباشد.

ولي ريز و بم وب سايت را براي بك پيوند محاسبه مي نمايد. مسلما از اين وب سايت يكبار استعمال نمائيد. از بك پيوند رقبا نيز داده ها بسيار جامعي ميدهد.

ابزار seo

 


Deep Crawl
اين وب سايت امكان اين را دارااست كه خزند هاي مخصوص خويش را به باطن وب سايت شما مي فرستد و يك گزارش خيلي خيلي بي نقص از تارنما شما ميدهد.

 


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۱:۰۷ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

ابزار هاي برتر و رايج سئو وب سايت

 


ابزار هاي seo
seo
ابزارهاي بهينه سازي
در بخش اعظمي از موردها، بروزرساني‌هاي گوگل اپليكيشن‌ريزي‌هاي بازاريابان و سئوكار ها را بهم مي‌ريزد.
ولي به وضوح مشخص و معلوم ميباشد كه‌ ابزار سئو اين انجام تغييرات، جهت رفع اشكالات و بهبود سيستم براي يافتن نتيجه ها جستجوي داراي ربط‌خيس است؛ با اين هم اكنون پيش رفتن با اين تغييرات مدام سهل نخواهد بود. به همين مراد ابزارهاي seo در دست شماست تا اينترنت‌وب سايت خويش را همان گونه كه گوگل آن را مي‌بيند، ملاحظه كنيد.

از‌آنجا‌كه اين ابزارها جهت آشنايي المان‌هاي متبوع گوگل به عمل گرفته مي شوند؛ براي استراتژي جستجوي خود كار شما حياتي مي باشند. درين مقاله با ويرلن همپا باشيد تا به محاسبه ۱۰ ابزار برتر seo در سال ۲۰۱۸ بپردازيم تا راحتتر بتوانيد به طريق‌اي كه گوگل وب سايت شما‌را تحليل مي‌نمايد، آن را ارزيابي نماييد.

 

ابزارهاي اينترنت مستر گوگل Google’s Webmaster Tools
شايد شايسته ترين رويكرد براي ديدن وب سايت خويش از ديده گوگل، به كار گيري از ابزارهاي اينترنت مستر گوگل Google’s Webmaster Tools باشد.
ابزارهاي اينترنت مستر گوگل، منابعي از داده ها مايحتاج بازاريابان و يا اين كه يوزرها عادي را، براي توضيح اصول نخستين كاوش در گوگل در دست آنها قرار ميدهد. از جمله ابزار Fetch as Google براي رفع مشكللات بهينه سازي، به شما قابليت و امكان ديدن يك URL را همانطوري كه گوگل آن را مي‌بيند، ميدهد. با داده ها بدست آمده از اين ابزار ، شما قوي خواهيد بود حتي كد‌هاي وخيم، در شكل هك شدن تارنما، را بيابيد.

خريد رپورتاژ آگهي
Fetch as Google

ابزار كاربردي ديگر وبمستر، PageSpeed Insights است.
اين ابزار با روش چك سرعت اجراي وب سايت بر روي كامپيوتر و گوشي، قادر است جهت بالابردن سرعت سايت شما، بسيار اثرگذار باشد. از آنجايي كه واحد سنجش استعمال از گوشي براي جستجوهاي آنلاين از كامپيوتر، پيشي گرفته ميباشد؛ سرعت، فاكتور بسيار مهمي در كارايي تجارت شما ميباشد. اين ابزار سرعت تارنما شمارا در طيف ۱ تا ۱۰۰ مجاسبه مي‌نمايد. طبق لحاظ كارشناسان گوگل، درجه ميان ۸۰ تا ۱۰۰ خوب، ۶۰-۷۹ عادي، و ذيل ۵۹ نشان از سرعت تحت وب سايت شما داراست.

 

SEMrush
سرويس ها اين وب سايت بدون پول ميباشد و عمدتا ابزارهايي جهت بهبود جستجوي كلمه ها كليدي ارائه مي دهد. SEMrush گزارشي از كارايي كلي دامين‌ها و كاغذ‌هاي اختصاصي هر مورد، مهيا مي‌نمايد. اين وب سايت تيم‌اي از سرويس ها را در اختيارتان خواهد گذاشت و يكي شايسته ترين آن‌ها، ابزار seo يا اين كه سئو toolkitمي‌باشد. از جمله يك كدام از اين ابزارها، به شما قابليت و امكان ديدن عبارات كليدي مفيد در رنكينگ يك كاغذ را ميدهد. علاوه بر اين، شما ميتوانيد هر واژه كليدي را، از ديد تاثير آن در رنكينگ، معيار جستجوي ماهانه آن و غيره، آناليز فرماييد.

سئو toolkit همينطور به شما قابليت و امكان مقايسه سعي ورقه خويش با ديگر رقبايتان را ميدهد. به‌اين شكل كه ميتوانيد از بك‌لينك و پيوند‌ هايي كه از روش رپورتاژ اطلاع رساني از ساير وبسايت‌ها دريفا نموده ايد را نظارت فرماييد و از موقعيت لينك و پيوند بيلدينگ Link Building، و عبارات كليدي مطلوب، مطلع گرديد.

خريد رپورتاژ
ابزار آناليز بهينه سازي وبسايت

 

HubSpot’s Website Graderهاب اسپات سايت گريدر
در سال ۲۰۰۷، هاب اسپات ابزاري بدون پول را به اسم Website Grader معرفي كرد كه ورژن‌ي تازه آن به تازگي به روزرساني گرديده و جان دار است.

Website Grader ابزاري آنلاين ميباشد كه بر طبق فاكتورهاي پايين، گزارشات را براي شما محيا مي‌نمايد:

كارايي
اين ابزار سايز كاغذ وب سايت شما، درخواست‌ها، سرعت و ديگر فاكتورهاي شبيه seo وب سايت را محاسبه مي‌نمايد.

 


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۵:۲۳ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

Yoast: بهترين ابزار سئو براي وردپرس


Yoast شايسته ترين ابزار seo براي وردپرس    ابزار سئو  است كه هر طراح وبسايت يا اين كه كارشناس بهينه سازي مي‌تواند از آن براي seo وب سايت متبوع خويش به كار گيري نمايد. آن دسته از طراحان سايتي كه با وردپرس فعاليت مي نمايند، بهتر ميباشد كه به كار گيري از ابزار Yoast را در حق تقدم خويش قرار دهند.

ابزار بهينه سازي وردپرس,چك مجاني seo وبسايت,شايسته ترين ابزار بهينه سازي

صراحت دارد كه ابزار Yoast به حالت كلي عبارت كليدي و بك پيوند ها كمكي نمي نمايد، ولي بايستي بدانيد كه‌اين ابزار به طراحان وبسايت و ايجاد كنندگان محتوا اين قابليت را ميدهد هر يك از صفحه ها وبسايت خويش را غير وابسته، نطابق با اصول بهينه سازي، باصرفه نمايند؛ مثل مورد ها ذيل:

افزودن يك واژه كليدي خاص به تگ تيتر و متا ديسكريپشن
امتياز دادن به صفحه ها شما مبني بر باصرفه بودن براي لغات كليدي
امتياز دادن به صفحه هاي تارنما براي ديگر فاكتورهاي seo؛ مثل پيوند هاي داخلي، تگ هاي alt و …
امتياز دادن به صفحه ها وبسايت براي معيار خوانايي هرمورد از آنها
هم اكنون وقتشه! اينو بخون: 9 ابزار تحقيق عبارات كليدي بدون‌پول
سفارش مولف اين ميباشد كه اوليه نوشته‌ي‌علمي بالا را خوانده و بعد از آن ادامه اين نوشته ي علمي را بخوانيد.

Google Search Console: شايسته ترين ابزار بررسي بهينه سازي وب سايت
شما تا قبل از اين از Google Analytics براي تحليل معيارهاي كليدي وبسايت و همينطور تصميم گيري در زمينه ي داده ها مرتبط با پيشرفت هاي پباده سازي آينده خويش به كار گيري نموده ايد؛ ولي آيا مي‌دانيد ميتوانيد داده هاي Google Search Console را به داشبورد Google Analytics خويش نيز اضافه فرمائيد؟

با اين اكنون، Google Analytics از ارائه داده هاي مخصوص كاوش كه در اينترنت رديابي مي‌گردد كوتاهي مي نمايد؛ به همين ادله مي بايست Google Search Console را به ليست ابزارهاي بهينه سازي خويش اضافه نمائيد.

باكس ابزار seo,طراحي وب سايت با وردپرس

با به كارگيري از اين ابزار ميتوانيد به داده ها پايين دست پيدا نماييد:

نقشه هاي XML خويش را به Google ارسال نماييد.
امكان استعمال و نادرست در گوشي را آناليز فرمائيد.
با گاز براي اشتباهات امنيتي يا اين كه سرعت كپي فرماييد (سرعت فعلا در بتا ميباشد).
نظارت پيوند هاي داخلي، بك پيوند ها و انكسر تكست هاي مو جود در وب سايت
حتي چنانچه اين ابزار به شما در قضيه seo وب سايت كمكي نكند، شما مي‌توانيد با استعمال از آن همت خويش را بررسي كرده و در غايت شايسته ترين كار ها را در مسئله طراحي وب سايت از خويش ارائه فرماييد.


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۶:۱۰ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

درباره ي بررسي كننده رتبه موز

 


چرا به ابزار Moz Checker يا اين كه آناليز كننده مرتبه موز نياز داريم؟
تحليل كننده درجه موز يك ابزار تخصصي ميباشد كه به شما ياري ابزار سئو مي نمايد تا سكو صفحه ها گوناگون وبسايت خويش را به صورت جامع محاسبه فرمائيد. شما به راحتي مي‌توانيد پارامترهاي مهم وبسايت خويش مانند Domain Authority و Page Authority را آناليز فرماييد. علاوه بر اين، ميتوانيد آن را با رقباي خويش مقايسه كرده و استراتژي مطلوب براي seo وبسايت خويش را برنامه ريزي فرماييد تا طبق اين گزارش، درجه هاي فراتر را بدست آوريد.
به كارگيري از چكر moz بسيار سهل و آسان ميباشد. كافيست url وب سايت و كاغذ اي كه ميخواهيد نظارت گردد را در بخش مربوطه در صدر جايگذاري نماييد. در پهنا چندين ثانيه پارامترهاي ما يحتاج را بدست مياوريد. اين پارامترها پيج اتوريتي و دامين اتوريتي ميباشند.

Moz Rank چه مي‌باشد؟
MozRank به معناي امتياز محبوبيت پيوند شما ميباشد كه به وسيله نمره كيفيت پيوند ها اندازه گيري مي گردد. نخستين از همگي، mozrank معياري ميباشد كه سايت Moz براي به حساب آوردن نرخ seo موتور كاوش در يك كاغذ اينترنت يا اين كه وبسايت خاص ساخت و ساز نموده است. Moz اين نمره را در مقياس لگاريتمي ميان 1 تا 10 احتساب مي نمايد. بدين ترتيب ، بهبود جايگاه موز از 3 به 4 راحتتر از آن ميباشد كه از 8 به 9 بهبود يابد. اكثريت عموم بر اين باورند كه ميانگين شاخص موز براي يك سايت عادي، عددي نزديك به 3 ميباشد. سكو موز يك كاغذ اينترنت با اخذ تعداد متعددي لينك از صفحه ها نصفه داراي شهرت يا اين كه يك سري پيوند از صفحه ها بسيار دوست داستني ميتواند بهبود يابد.


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۲:۲۶ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)

7 ابزار بررسي و انتخاب نام دامنه


BustAName
BustAName ابزاري ميباشد كه ابزار سئو  با ادغام كردن لغت ها متبوع شما شايسته ترين دامنه را به شما توصيه مي‌دهد. اين وبسايت همينطور آيتم هايي دارااست كه شما با تعيين آن ها مي‌توانيد وضعيت متفاوتي را براي دامنه ي خويش در حيث بگيريد. شايد زماني به‌اين اينترنت‌وبسايت وارد گرديد، پباده سازي رابط كاربري و ظواهر آن چنان كه مي بايست فن‌اي نباشد. البته Bust a Name گروه اي از ابزارهايي توسعه يافته با نحوه به كارگيري سهل و آسان را در مشت شما قرار مي دهد.

۷) Impossibility
Impossibility سايتي ميباشد كه با افزودن نام، صفت و فعل به نخستين يا اين كه پايان واژه و كلمه ي كليدي متبوع شما دامنه ي مطلوب را به شما سفارش مي نمايد . اين وب سايت براي فيض و سرعت بهتر از يك سري سرور همزمان استعمال مي نمايد. به شما سفارش ميكنم استعمال از اين وب سايت را ابدا فراموش نكنيد.

 

 

۸) Domain Typer
سايت Domain Typer يك سايت سريع براي گزينش اسم دامنه ميباشد كه به شما نشان ميدهد آيا دامنه شما قابل خريد ميباشد يا اين كه نه. از خصوصيت هاي ديدني اين تارنما اين ميباشد كه شما مي‌توانيد اسم واژه و كلمه متبوع خويش را علاوه بر كاوش با پسوندهاي گوناگون در شبكه‌هاي‌اجتماعي هم كاوش كرده و حالت اسم متبوع براي دامنه (دامين) خويش را نيز در كانال هاي متفاوت اجتماعي ببينيد.
نكته: شما با به كار گيري از اين ابزار مي‌توانيد از بها جهاني دامنه خويش با پسوندهاي متعدد نيز مطلع گرديد.

 

۹) Name Mesh
اينترنت‌وبسايت name mesh ابزاري داراست كه براي ساخت اسم دامنه به روش شگفت انگيزي به دور از پيچيدگي ميباشد و كاربري معمولي‌اي داراست. براي به كار گيري از اين وب سايت كافيست دو واژه و كلمه كاري خويش را تايپ كرده تا اسم دامنه‌اي تازه تحويل بگيريد. اين اينترنت‌وب سايت اسم دامنه شمارا با پسوند هاي گوناگون دامنه ها مثل com, .org. و از اين قبيل براي‌تان آماده مي‌نمايد. همينطور اسم دامنه درين ابزار، بعداز ساخت، در دسته‌بندي هاي متعدد براي شما اكران داده ميشود. دسته‌بندي هايي مثل فانتري، با صرفه، ادغام، نو و كوتاه و مورد ها ديگري كه در اينترنت‌وب سايت و بعد از به كارگيري با آنان آشنا خواهيد شد.

 

۱۰) NAMES4BRANDS
وبسايت names4brands يك وبسايت خوب و كاربردي براي توصيه نام دامنه ميباشد. وقتي كه شما وارد اين وبسايت ميشويد نشاني هاي پيشنهادي براي تثبيت دامنه را مشاهده ميكنيد كه در بخش اعظمي از مواقع خيلي از آنها آزاد مي باشند و همينطور اسم هاي پيشنهادي منحصربه‌فرد به شخصي را ميتوانيد ميان آنها پيدا نمائيد.

 

۱۱) DomainsBot
domain bot ابزاري ميباشد كه واژه و كلمه متبوع شما‌را اخذ و به نام هاي مفهوم دار، خلاقانه و ديدني تبديل كرده و دامنه هايي را به شما اكران مي‌دهد كه قابل تثبيت و قابل خريد باشند.
علاوه بر اين موردها دامين بات براي اكانت كاربري شبكه‌هاي‌مردمي شما نيز كاربرد داشته و شما مي‌‌توانيد از اين ابزار جهت محاسبه و تعيين اسم كاربري در سوشال مدياهايي نظير فيسبوك و توييتر به كارگيري فرماييد.

 

۱۲) NameStall
NameStall وبسايتي ميباشد كه با اخذ كلمه و واژه ي كليدي شما، پسوند و پيشوند مطلوب، و تيم بندي آنان بيش تر از ۱۸۰ سفارش گوناگون در اختبار شما قرار مي دهد.
اين ابزار با ساختن لغات ۲ يا اين كه ۳ واژه اي و سفارش 5 مجموعه متفاوت دامنه ه شكل به طور همزمان پيشنهادات متنوعي به شما ارائه مي‌نمايد. از مزيت هاي اين ابزار اين ميباشد كه داده ها دامنه هاي آزاد و همينطور مشقت اسم دامنه از حيث موتور كاوش را نيز به شما ارائه مي‌نمايد.


برچسب: ابزار سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۵:۰۹ توسط:افتخاري موضوع: نظرات (0)